Școala de vară: Brand pentru medici – 2

Mai jos este o schița a programului  Școlii de vară: Brand pentru medici pe care am prezentat-o mai devreme pe acest site.

Schiță de program:

Ziua 0

(24.07, după ora 18.00) Un grup închegat este responsabil de 75% din valoarea experienței acestui program.

Are ca scop construirea grupului, discutarea regulilor în baza cărora lucram, împărtășirea așteptărilor, lămurirea tuturor întrebărilor referitoare la program:

  • Să ne cunoaștem, așteptări și temeri.
  • Agendă eveniment.
  • Mod de lucru pe parcursul zilelor următoare.

Ziua 1

(25.07) Când ai avut ultima oară o zi dedicată ție, ca să îți faci ordine în propriile gânduri și planuri?

Asta vom facilita în prima zi, de aceea o considerăm cea mai specială zi. Participanții vor fi conduși către înțelegerea elementului personal, către reflecție și către însușirea propriilor dorințe și aspirații.

  • Cunoașterea și înțelegerea propriei persoane a punctelor tari și a propriului element.
  • Stabilirea misiunii și a obiectivelor personale (cele ce pot fi lucrate în grupuri) și profesionale.

Ziua 2

(26.07) Cum îți construiești ADN-ul (Autenticitate, Diferențiere, Notorietate) propriului brand?

  • Descoperirea valorii pe care o avem de oferit ca medic/clinica, cadru universitar. Cine sunt cei care caută așa ceva? Cum ajungem la ei?
  • Creșterea valorii oferite. Cum comunicăm asta?
  • Prin ce ne diferențiem?
  • Comunicarea cu pacientul, cu ceilalți implicați. Ce înseamnă să fii autentic?

Ziua 3

(27.07) Cum faci să pui în valoare cele dezbătute, discutate și experimentate aici?

  • Redactarea și discutarea propriului plan de acțiune pe termen mediu și lung.
  • Planul pe următoarele 3 luni/ o luna/ o săptămâna/ ziua următoare.

Iată ce spune un participant la un program similar derulat de noi:

“Interacțiunea cu Trovanții (numele ales al grupului, cei care nu sunt de acolo nu vor înțelege n.n.) în ansamblul ei pentru mine a însemnat introspecție + meditație + selecție.

 Introspecție:

-am privit în interiorul meu și mi-am făcut inventarul sufletesc;

-am aruncat balastul și am reținut numai ceea ce-mi trebuie;

-lucrurile valoroase le-am repoziționat și le-am adus la loc de cinste ca să nu uit să le privesc cel puțin o data pe săptămâna.

 Meditație:

-m-am oprit din fugăreala zilnică ca să mă bucur de lucruri simple, să le inspir și să le expir,

 Selecție:

-am hotărât să-mi fac un cadou: timpul meu, iar acest timp să-l folosesc exclusiv pentru mine;

-am decis să fiu înconjurată numai de persoane agreabile, care au ceva de spus iar eu cred ceea ce spun;

-am ales să discut numai cu aceia pe care îi consider compatibili, fără compromisuri sau menajamente;

-am șocat prin felul meu de-a fi;

-am ascultat, am reflectat, am cernut;

-am înțeles ce înseamnă să-ți iubești aproapele;

-am cerut și mi s-a oferit;

 Ce urmează?

Reforma. Schimbarea.”

(Mihaela Udrescu – medic specialist medicină de familie și gastro-enterologie)

Casa Ardeleana, Predeal Foto: http://www.casaardeleana.ro/ro/poze.php
Casa Ardeleana, Predeal Foto: http://www.casaardeleana.ro/ro/poze.php

Perioada este 24-27 iulie, locatia : Casa Ardeleana, Predeal

Costul pentru o persoană pentru participarea la program, cazare 3 nopți în cameră dublă, mic dejun, dejun și cină este de 240 euro fară TVA.

Cei interesați sunt rugați să ne caute folosind secțiunea contact a acestui site (click!).

Nicolae-Iordache Iordache (456 Posts)

Nicolae-Iordache IORDACHE este deopotrivă consultant, trainer și coach, vorbitor și autor. Absolvent al Facultății de Medicină din cadrul UMF “Carol Davila” din București în 1995, și-a completat studiile cu un program MBA oferit de Case Western Reserve University, Cleveland, Ohio, SUA & CEU Budapesta, absolvit în 2002. Nu a practicat medicina niciodată, însă pe întregul parcurs al carierei a fost foarte aproape de medici. Și-a început activitatea profesională la Service Civil International – România -, însă cea mai mare parte a carierei și-a desfășurat-o în diferite funcțiuni de management domestice și internaționale a două companii farmaceutice - Richter Gedeon și Novartis. A publicat cărțile Cine ești tu, doctore?, primul ghid românesc pentru construcția brandului de doctor publicat în 2013 împreună cu Olivian Breda, si RePrezintă!-De ce și cum să îmbrățișezi discursul schimbării în sănătate. Pe lângă acestea, el mai îngrijește și blogul www.cetd.ro, dedicat educației non-curriculare pentru medici.


Partajează pe WhatsApp

Lasă un comentariu