OK fără rău dar minunat cu minunat

De mult ori am spus medicilor că ceea ce se întâmpla pacientului în unitatea unde își desfășoară activitatea înainte de a-l întâlni (în parcare, la recepție, în interacțiunea cu asistenta sau cu alți medici pe culoar) afectează major încrederea acestuia în medic și calitatea interacțiunii. De cele mai multe ori, bucuroși că îi disculp într-un fel, ei dau din cap aprobator și își văd mai departe de treabă.

Ei știu și înțeleg că o experiență proastă anterioară a pacientului le afectează munca. Însă disconfortul sau dificultatea de a lua taurul de coarne îi face să creadă că nu merită. Există în mod clar o neplăcere în situație, dar efortul de a o elimina este prea mare. Din păcate gândirea lor se oprește aici.

Ar trebui gândit cu un pas înainte: plăcerea de a lucra cu pacienți încântați și bine pregătiți de toți cei care interacționează cu ei înainte de a vedea medicul justifică aproape orice efort in direcția asta.

Partajează pe WhatsApp

Lasă un comentariu