In data de 26 februarie 2013, la Palas Iasi a avut loc lansarea cartii “Cine esti tu, doctore?” in Iasi.
“Cine esti tu, doctore?” exploreaza conceptul original de brand de doctor propus de autorul Nicolae-Iordache Iordache pentru a sintetiza adaptarea instrumentelor si tehnicilor de branding personal de catre industria medicala. Cartea propune solutii moderne pentru medicii care nu au fost formal instruiti in sfera de business, dar care trebuie sa faca fata regulilor jocului unui mediu profesional din ce in ce mai competitiv.
„Prin intermediul cartii „Cine esti tu, doctore?” dorim sa-i identificam pe acei medici progresisti care doresc sa isi construiasca prin forte proprii o cariera si o reputatie solida. Vrem ca ei sa inteleaga de ce ii apreciem si cum ar putea face mai mult bine in comunitatile in care activeaza, iar apoi sa ii incurajam sa ii „infecteze” si pe cei din jurul lor cu entuziasm, incredere, pricepere si onoare. Acesti medici vor fi ambasadorii a ceea ce noi am numit „revolutia halatelor albe”, o miscare silentioasa, dar care ar produce cea mai semnificativa schimbare in sistemul medical romanesc din ultimii 25 de ani” a declarat autorul dr. Nicolae-Iordache IORDACHE.
La lansarea volumului au participat mai multe personalitati ale vietii medicale iesene, reprezentanti ai industriei farmaceutice, ai autoritatilor locale din domeniul sanitar si ai mass media.
Multumim pentru fotografii – Simirea Despina, Tudor Viziteu.
Vezi albumul de mai jos in full-screen:
Nicolae-Iordache IORDACHE este deopotrivă consultant, trainer și coach, vorbitor și autor. Absolvent al Facultății de Medicină din cadrul UMF “Carol Davila” din București în 1995, și-a completat studiile cu un program MBA oferit de Case Western Reserve University, Cleveland, Ohio, SUA & CEU Budapesta, absolvit în 2002. Nu a practicat medicina niciodată, însă pe întregul parcurs al carierei a fost foarte aproape de medici. Și-a început activitatea profesională la Service Civil International – România -, însă cea mai mare parte a carierei și-a desfășurat-o în diferite funcțiuni de management domestice și internaționale a două companii farmaceutice – Richter Gedeon și Novartis. A publicat cărțile Cine ești tu, doctore?, primul ghid românesc pentru construcția brandului de doctor publicat în 2013 împreună cu Olivian Breda, si RePrezintă!-De ce și cum să îmbrățișezi discursul schimbării în sănătate. Pe lângă acestea, el mai îngrijește și blogul www.cetd.ro, dedicat educației non-curriculare pentru medici.