Recent am discutat niste solutii terapeutice cu un stomatolog pe care il respect. Intre solutiile discutate mi-a vorbit foarte elogios despre „maseaua Mercedes”.
In conceptia lui era suficient sa imi spuna ca este vorba de Mercedesul tuturor maselelor ca sa si justifice o diferenta de pret considerabila fata de orice alta optiune.
In conceptia mea nu! Pentru mine Mercedes este o marca ce se evidentiaza prin robustete, tehnologie, confort dar si prin prestigiu. Ea este admirata, adeseori la unison cu proprietarul. Genul acesta de admiratie este mai greu transferabila unei… masele din fundul cavitatii bucale.
Ma asteptam sa aflu ce face acesta mult mai bine decat oricare alta masea posibila ca sa merite respectiva diferenta de pret. Pentru ca este vorba de sanatate nu mi se par potrivite comparatiile cu produse de stil de viata care sunt rodul unor campanii mediatice ce apeleaza un alt grup tinta decat cel din care fac eu parte acum.
In cele din urma Mercedes are abia 1,5% din piata americana de masini (in jur de 2% in Romania) in ciuda faptului ca aproape totul este la vedere. Restul de 98-99% au alte valori sau alte posibilitati.
Esti pregatit sa vorbesti despre masele sau despre masini?
Partajează pe WhatsApp
Nicolae-Iordache IORDACHE este deopotrivă consultant, trainer și coach, vorbitor și autor. Absolvent al Facultății de Medicină din cadrul UMF “Carol Davila” din București în 1995, și-a completat studiile cu un program MBA oferit de Case Western Reserve University, Cleveland, Ohio, SUA & CEU Budapesta, absolvit în 2002. Nu a practicat medicina niciodată, însă pe întregul parcurs al carierei a fost foarte aproape de medici. Și-a început activitatea profesională la Service Civil International – România -, însă cea mai mare parte a carierei și-a desfășurat-o în diferite funcțiuni de management domestice și internaționale a două companii farmaceutice – Richter Gedeon și Novartis. A publicat cărțile Cine ești tu, doctore?, primul ghid românesc pentru construcția brandului de doctor publicat în 2013 împreună cu Olivian Breda, si RePrezintă!-De ce și cum să îmbrățișezi discursul schimbării în sănătate. Pe lângă acestea, el mai îngrijește și blogul www.cetd.ro, dedicat educației non-curriculare pentru medici.
Eu cred doar in medicul Mercedes.
Mai bine un medic bun si materiale mai putin bune decit invers.
ps: Daca chiar vrei un Mercedes al dintilor acela este aurul. Dar chiar si pt aur, conteaza cine il face (atit medic cit si tehnician). Am o vaga banuiala ca nu acest material ti-a fost prezentat drept Mercedes. :)
Sunt de acord cu colega mea: contează foarte mult profesionalismul echipei Medic-Tehnician, skilsurile fiecăruia si materialele folosite.
Încerc sa înțeleg de ce o măsea care nu se vede ar fi mai puțin importantă decât un dinte din fata?! Oare vre-un pacient si-ar dori un tratament mediocru pentru o măsea care nu se vede?! In realitate nici tratamentele de canal nu se vad , insa ele sunt Garanția succesului pe termen lung al tratamentelor protetice.
Poate colegul meu a făcut aceasta comparație pentru ca este mai la îndemâna persoanelor neavizate, fără pregătire medicală care ar putea înțelege mai ușor. In al doilea rând ,fiabilitatea Mercedesul -ului este proverbiala, si…cu siguranță nimeni nu-si dorește sa-si înlocuiască dintii anual, nu?!
Ce sa zic…Mult succes cu alegerea ta!
Ador masinile astea, mercedes este brand-ul meu favorit.