Despre brandul de doctor și alegerile la Colegiul Medicilor

Au fost alegeri la CMR. Mulți medici și-au dorit o schimbare. Și asta pe bună dreptate. Foarte multe lucruri merită schimbate. Atât de multe încât nu știu ce-ar trebui să rămână. Câțiva, împinși de lehamite de la spate, au făcut pasul înainte candidând. Pentru mulți dintre ei asta a însemnat și ieșirea din anonimat. Acel anonimat al medicului care își face bine și conștiincios treaba (consultații… investigații… rețete… chirurgie…) la cabinet sau spital apoi se deconectează și își vede de interesele lui neprofesionale. Acel tip de medic care mă întreabă frecvent Ce îmi trebuie mie omule brand?

Păi de asta! Ca să îți aduci colegii să (te) voteze. Ca să ajungi să faci schimbările către care lehamitea te-mpinge. Ca să trăiești ca un învingător și nu ca o victima a unui sistem rigid în fata căruia te simți  insignifiant.

Știu o doctoriță tânără care a devenit de doar trei ani specialist. După niște probleme serioase de sănătate si-a propus să nu mai stea în loc. A început să facă lucruri dincolo de obișnuit și rutină. Pentru colegii ei, pentru pacienții ei și pentru oamenii din orașul ei. Și asta doar de un an și ceva. Acum e vicepreședinte în organizația județeană a CMR într-o echipă nouă și pusă pe fapte.

QED

Partajează pe WhatsApp

Lasă un comentariu