Pe drumul catre casa, venind de la lansarea cartii „Cine esti tu, doctore?” in Iasi, ne-am oprit sa ne astamparam foamea la Moara dragaicilor in Buzau, un restaurant care rezista cu succes vremurilor de aproape 15 ani.
Rasfoind menu-ul am dat de asta:
Am incercat si… exact asa: era un bors delicios. Pe langa asta as avea cateva lucruri de remarcat:
- M-a atras faptul ca au scos aceasta ciorba in fata (pe langa altele zece) si ca au spus ca este mandria restaurantului. Este grozav sa faci ceva cu care sa te mandresti si sa comunici chiar asa.
- Au folosit o fotografie autentica cu cocosii care urmeaza sa devina ciorba. Puteau sa foloseasca inagini stock ca sa impresioneze suplimentar dar au preferat autenticitatea. Un mesaj de genul: lasam mancarea sa impresioneze, nu fotografiile.
Poate parea putin fortat (desi eu nu cred asta): care este mandria ta de doctor? Si cum o comunici?
Partajează pe WhatsApp
Nicolae-Iordache IORDACHE este deopotrivă consultant, trainer și coach, vorbitor și autor. Absolvent al Facultății de Medicină din cadrul UMF “Carol Davila” din București în 1995, și-a completat studiile cu un program MBA oferit de Case Western Reserve University, Cleveland, Ohio, SUA & CEU Budapesta, absolvit în 2002. Nu a practicat medicina niciodată, însă pe întregul parcurs al carierei a fost foarte aproape de medici. Și-a început activitatea profesională la Service Civil International – România -, însă cea mai mare parte a carierei și-a desfășurat-o în diferite funcțiuni de management domestice și internaționale a două companii farmaceutice – Richter Gedeon și Novartis. A publicat cărțile Cine ești tu, doctore?, primul ghid românesc pentru construcția brandului de doctor publicat în 2013 împreună cu Olivian Breda, si RePrezintă!-De ce și cum să îmbrățișezi discursul schimbării în sănătate. Pe lângă acestea, el mai îngrijește și blogul www.cetd.ro, dedicat educației non-curriculare pentru medici.
Va pot spune care e mandria mea de asistent de stomatologie : faptul ca atunci cand imi intampin pacientii in sala de asteptare, le inspir incredere si prin asta ii determin sa aiba curaj, caci D-na Dr inainte de a fi stomatolog a fost un pacient traumatizat de medicul stomatolog din Sc. generala…. SI este aici pentru ai lua durerea , nu pentru ai provoca sau exacerba. La finalul sedintei sau tratamentului acel ” ATI avut dreptate , nu m-a durut ” sau „VIN cu drag la stomatologie ” ! ce satisfactie mai mare poti sa ai…. decat sa-ti adoarma pacientul pe scaun si sa inceapa sa sforaie , tu sa-ti faci treba si la final sa-ti multumeasca pt ca n-a simtit nimic!
Wow! Parca ai vorbi despre mine. Si eu am fost traumatizata de un medic stomatolog cand eram mic si au trecut ani pana am gasit un stomatolog de treaba si de incredere, la care sa ma duc calm si fara sa ma intorc din drum de cateva ori. Da, faceam asta…