„Incep prin a-mi manifesta regretul ca nu am putut ramane pana la final si pentru a putea sa mai vorbesc cu tine. A fost un curs din care am inteles cum sa diferentiez diferite metode de promovare online, faptul ca pana la urma un site/pagina pe internet este ca un copil de care trebuie sa te ocupi constant. Este provocator, antrenant si interesant. Iti multumesc pentru generozitatea cu care mi-ai oferit sansa de a participa la cursul tau.”
Si
„Iti trimit acest mail pentru a-ti multumi pentru cursul la care am participat joi. Am plecat „usor confuza” precum v-am spus, dar lucrurile incep sa devina mai limpezi si incep deja sa-mi schitez unele idei si proiecte legate de promovarea on-line. Sper sa ne revedem cat de curand – daca mai ajungi in Iasi te rog sa ma anunti si de asemenea cand mai organizezi manifestari legate de promovare/branding.”
Sunt mesaje spontane, nesolicitate de la doi medici participanti la ultimul nostru curs de promovare online pentru medici (primul dupa lansarea cartii). A fost si o buna repetitie pentru tabara de vara cu aceeasi tematica.
Le multumim tuturor participantilor pentru incredere si curajul de a se pregati intr-un domeniu care este destul de departe de miezul medicinei.
Partajează pe WhatsApp