Ai (conduci) o clinica privată! Ce ai făcut săptămâna asta pentru clienții tăi interni?

Sub nicio formă să nu te aștepți ca medicii, asistentele, recepționerii sau infirmierele se vor purta mai frumos cu pacienții (știu că vă place să le spuneți clienți, chestie de opțiune) decât vă purtați voi (managerii) cu ei.

În fapt, mulți suferă că, în contextul, oprobriului public sau al execuțiilor mediatice nici cei pentru care lucrează nu au un comportament radical diferit (de apreciere, de înțelegere și sprijin, să mă înțelegi mai bine).

Dacă angajații tăi simt că nu au voce nu te aștepta ca ei să ia în considerație vocea celor care plătesc salariul sau bonusul tău gras (pacienții in acest caz).

Și asta poate că te doare nu-i așa?

Unii o vor face, pentru că au conștiință dar comportamentul de indiferență este mai contagios decât crezi.

Ce ai făcut săptămâna trecută pentru clienții tăi interni, ce faci săptămâna asta și ce vei face cea care vine?

Care e planul prin care îți propui sa dezvolți (și nu să storci) fiecare dintre angajații tai?

Cum te asiguri că FIECARE are o voce ascultată de șeful lui și că se simte confortabil să vorbească cu tine sau să propună îmbunătățiri la locul lor de muncă?

Fă asta și multe vor veni de la sine!

 

 

Partajează pe WhatsApp

Lasă un comentariu