Citesc cu interes această inițiativă, și mi se pare binevenită.
Ultima ediție: Inițiative românești: „Cu cărțile pe uliță“, „Adoptă o mamă!“, un pavilion pentru bolnavii de tuberculoză – Dilema veche.
Sîntem mereu înconjurați de vești care ne-ntristează, așa că Dilema veche vine în fiecare luni dimineață cu #7veștibune din România, pentru a vă motiva săptămîna.
Nu voi trimite o notificare de fiecare dată când apare un nou articol pe temă, dar puteți intra, dacă doriți. E un mic vaccin pentru săptămâna ce va să vină.
Vedeți, în fiecare luni, #7veștibune, pe Dilema Veche.
PS, 2019.03.03: De văzut și: 3 buletine informative trimise pe WhatsApp, pe care ar trebui să le urmărești.

Olivian Breda este Internet marketer din 2006, și lucrează în domeniu ca freelancer din 2009. Se ocupă de audituri de site-uri, atât pe partea de SEO (optimizare pentru motoarele de căutare), cât și legat de uzabilitate (experiența vizitatorilor pe site-uri). Face, de asemenea, implementări de site-uri pe platforma WordPress. Ca experiențe secundare, învață de multe lucruri, chiar dacă nu sunt în activitatea lui de bază – trimitere de newsletter-e, gestionare prezență pe rețele sociale, copywriting, organizare evenimente, training-uri. A urmat în liceu un profil informatic, o facultate de afaceri internaționale (ASE București) și un masterat în comunicare și relații publice (SNSPA București). Pe partea medicală a colaborat cu CisoDental.ro pentru realizarea site-ului și pentru promovare. Ulterior, pentru DeltaHospital.ro (în prezent, Ponderas Academic Hospital) s-a ocupat de partea de SEO și uzabilitate.