Punerea așteptării într-o altă perspectivă

Este neplăcut să mergi la medic, chiar cu programare, doar ca să te găsești în ipostaza de a aștepta, de cele mai multe ori indefinit.

Este neplăcut atunci când tu ca medic faci tot ce poti să ajuți pe cât mai mulți, să rezolvi urgențe ale unor oameni aflați în stare critică și, în cele din urmă, singurul feedback pe care îl primești de la pacienți este cel mult o mină supărată pentru că au avut de așteptat cinci minute.

Cum ar fi dacă medicii ar face tot ce ține de ei pentru ca pacienții lor să nu își irosească timpul aiurea pe coridoare. Cum ar fi dacă, în același timp, și pacientii ar fi deopotrivă înțelegători și asigurați de bunele intenții ale medicilor. Cum ar fi să stau și să-mi aștept medicul cu înțelegere și cu mândria că dacă el ma lasă să aștept precis a considerat că altcineva are mai mare nevoie de priceperea lui în acel moment.

         Cum poți ajunge la o așa stare de respect reciproc?

IMAG0537         Iată un exemplu dintr-un domeniu mult mai studiat chiar dacă mai sărac în semnificații umaniste. Am găsit anunțul din fotografie în showroom-ul TOYOTA din Cluj. Am însoțit un prieten care a fost rezolvat chiar rapid în ciuda faptului că întârziase la întalnire circa 5 minute. Ca să își susțină afirmația că transformă așteptarea într-o experiența memorabilă au pus la dispoziție expresor la liber, apă și bomboane pentru clienți. Ba, mai mult, a fost singurul showroom în care după nici 1 minut de căscat gura aiurea la mașini am fost abordat de o ființă umană simpatică și dornică să mă ajute.

Cu un afiș nu se face primăvară în sala de așteptare și nici în mentalitatea pacientilor tăi. Dar cu o promisiune măreata de care să te ții zi de zi da!

           Ce ar putea spune un astfel de afiș în sala de așteptare a pacienților tăi? Fără să păcălești pe nimeni.

Partajează pe WhatsApp

Lasă un comentariu