Probabil că îți dorești un an 2015 măcar la fel de bun ca 2014 sau poate chiar mai bun! Întrebarea este ce anume faci ca să se întâmple asta?
Dacă ai o afacere în domeniul serviciilor medicale este cazul să te gândești cum vei crește afacerea ta anul viitor? Iată câteva întrebări pe care merită sa ți le pui:
- Cât voi crește cifra de afaceri în 2015?
- Ce voi face în plus (sau diferit) față de anul acesta?
- Care este bugetul meu de marketing pe 2015?
- Pe ce voi cheltui acest buget? Care este inovația mea de marketing în 2015?
- Cum știu că investiția de marketing este rentabilă?
Mai urmează și alte întrebări, în zilele ce vor veni.
Partajează pe WhatsAppNicolae-Iordache IORDACHE este deopotrivă consultant, trainer și coach, vorbitor și autor. Absolvent al Facultății de Medicină din cadrul UMF “Carol Davila” din București în 1995, și-a completat studiile cu un program MBA oferit de Case Western Reserve University, Cleveland, Ohio, SUA & CEU Budapesta, absolvit în 2002. Nu a practicat medicina niciodată, însă pe întregul parcurs al carierei a fost foarte aproape de medici. Și-a început activitatea profesională la Service Civil International – România -, însă cea mai mare parte a carierei și-a desfășurat-o în diferite funcțiuni de management domestice și internaționale a două companii farmaceutice – Richter Gedeon și Novartis. A publicat cărțile Cine ești tu, doctore?, primul ghid românesc pentru construcția brandului de doctor publicat în 2013 împreună cu Olivian Breda, si RePrezintă!-De ce și cum să îmbrățișezi discursul schimbării în sănătate. Pe lângă acestea, el mai îngrijește și blogul www.cetd.ro, dedicat educației non-curriculare pentru medici.