Priviti aceste doua imagini decupate de pa pagina de FB a unui cabinet:
Nu cunosc nimic despre caliatea serviciilor acestui cabinet. Nu stiu cine este medicul care isi promoveaza serviciile. Sper ca sunt acestea foarte bune. Nu despre asta vreau sa discut acum.
Merita sa incerci sa iti creezi comunitatea/reputatia ta pe FB. Cred ca ar putea ajuta sa ai pacienti mai multi si mai entuziasti la usa cabinetului. Insa cred ca modelul prezentat mai sus nu ajuta si asta in cel mai bun caz.
Ca orice prietenie, aceasta nu trebuie cersita ci, dimpotriva, castigata! Iar cheia cu care se castiga prietenia in acest mediu este generozitatea. Oferirea din timpul, priceperea si interesul tau celor ce iti sunt deja prieteni si celor a caror prietenie o cauti.
Din pagina nu este clar nici macar despre ce cabinet este vorba, ce face special, de ce si-ar dori sa intre in atentia cuiva!
Partajează pe WhatsApp
Nicolae-Iordache IORDACHE este deopotrivă consultant, trainer și coach, vorbitor și autor. Absolvent al Facultății de Medicină din cadrul UMF “Carol Davila” din București în 1995, și-a completat studiile cu un program MBA oferit de Case Western Reserve University, Cleveland, Ohio, SUA & CEU Budapesta, absolvit în 2002. Nu a practicat medicina niciodată, însă pe întregul parcurs al carierei a fost foarte aproape de medici. Și-a început activitatea profesională la Service Civil International – România -, însă cea mai mare parte a carierei și-a desfășurat-o în diferite funcțiuni de management domestice și internaționale a două companii farmaceutice – Richter Gedeon și Novartis. A publicat cărțile Cine ești tu, doctore?, primul ghid românesc pentru construcția brandului de doctor publicat în 2013 împreună cu Olivian Breda, si RePrezintă!-De ce și cum să îmbrățișezi discursul schimbării în sănătate. Pe lângă acestea, el mai îngrijește și blogul www.cetd.ro, dedicat educației non-curriculare pentru medici.