Cum sa folosesti Facebook pentru a-ti promova cabinetul

Tuturor medicilor care inca mai cred ca Facebook este o mare pierdere de vreme le recomand sa treaca peste acest neajuns (poate fi asa intr-adevar, dar medicul decide cat de mult timp isi permite sa aloce) si sa incerce sa vada daca unele dintre serviciile oferite nu ar pute fi frumos promovate cu ajutorul acestei retele. Aici isi duc veacul multi oameni carora le pasa mai putin cat timp pierd aiurea. In special cei care lucreaza in zona de stil de viata.

Colega mea, doctor dermatolog Raluca Iliescu a avut la cateva zile distanta doua postari despre unele dintre interventiile pe care la face la cabinetul ei. Mai exact mariri de buze unor personaje care sunt exmple de stil de viata unei categorii anume populationale. Pe multi i-ar bufni poate rasul; dar din punct de vedere al reclamei amestecul cred ca… detoneaza.

Recomand vizitarea paginii de FB a dr. Raluca Iliescu. Aici este un link catre un articol in care sunt fotografii de lucru ale medicului cu una din pacientele promovate intens de Click catre o anume audienta consumatoare de augmentarea inzestrarii de la natura. Iar aici alt personaj promovat de Libertatea. Iar daca cineva chiar s-a lasat inspirat de idee (eu am buze subtiri dar le voi lasa asa) poate sa intre pe situl cabinetului aici.

Ingrediente de succes:

Pagina FB existenta + Pacient cu ceva notorietate; nu conteaza de ce gen si unde e notoriu + un fotograf pregatit de sesiune + drepturi de folosire a numelui si imaginilor + revista care sa popularizeze ideea (in online e chiar mai bine ca sta acolo multa vreme). Rank mare in motoarele de cautare ca sa fii usor de gasit + minimum doua evenimente de gen la interval de cateva zile/ saptamani.

Nicolae Iordache Iordache

 

 

Partajează pe WhatsApp

Lasă un comentariu