Cum alegi o temă de WordPress?

Discut în clipul de mai jos despre principalele criterii după care să alegi o temă de WordPress.

10874001974_4ce37fe90e_z
Serge Kij – Lynx – WordPress Theme – productshot, https://flic.kr/p/hyU6WE

Mai jos, lucrurile despre care vorbesc în clip.

Cum cauți la Google? http://goo.gl/0D7DGz Și în alte părți? http://goo.gl/UK8kY6

Criteriul 1 – Responsive (tema să fie flexibilă)

Criteriul 2 – Specifică site-ului tău; discuție – site prezentare / blog / magazine (temă pentru reviste) / e-commerce / nișate (imobiliare / avocați / lucruri practice / biserici)

E mai greu să adaugi, decât să tai; caută ca tema să aibă, de la început, toate elementele necesare

În sens opus, fă tema cât mai simplă; taie toate lucrurile de care nu ai nevoie

Când alegi tema, contează dacă ai puțin conținut sau mult, și contează care este viteza cu care adaugi conținut nou

Impactul inițial contează foarte mult; alege o temă al cărei impact vizual e pozitiv

Contează și dacă ai conținut peren sau care își pierde din valoare pe măsură ce trece timpul

Prețul, în limite rezonabile, 40-100$, contează foarte puțin

Cum alegi culorile? Răspuns – în funcție de culorile din logo. De văzut »

Culori contrastante / agresive vs. culori calme și liniștite

Despre teme „dark” (întunecate)

Alege o temă care să nu te încurce. E mai greu decât pare.

Slider vs. Long text, de văzut ». Preferă să mergi pe pagini lungi, cu scroll, mai degrabă decât să pui oamenii să facă click

Video vinde mai bine decât imaginile, care vând mai bine decât textul

Despre chestiuni animate și mișcătoare

Despre conținut care să îți atragă ochii, fundaluri puternice

Ce îți dorești de la vizitator? Newsletter / Recomandă mai departe (Like & Share sunt cele mai folosite, pe ele le recomand) / RSS / Cumpără / Face click pe reclame / Revine pe site

Ideea de comunitate

Dezvoltator OK

Citește reviews înainte de achiziție

Află când a fost realizată o temă

Vezi când a fost făcut ultimul update

Caută să ai o listă scurtă de teme; Întreabă 5 prieteni

Prima temă – ceva temporar; vei învăța

Ce se schimbă ușor și ce se schimbă greu la o temă?

Pluginuri pe partea de rețele sociale

Fă un Test cu GT Metrix si Web Page Test.

Design – cea mai importantă pagină e homepage-ul

Formatare text – folosește subtitluri (h2 / h3 / h4), propoziții cu bold și imagini

Conținut – copyright imagini.

Conținut – imagini frumoase și autentice

Conținut – fii real, fii tu însuți, prezintă-te, poze cu tine

Apeluri la acțiune

Project management – lucrează în etape mari

Project management – nu planifica totul de la început

Project management – de ce să nu schimbi culorile

Project management – de ce să nu schimbi lucruri esențiale din design

Olivian Breda (147 Posts)

Olivian Breda este Internet marketer din 2006, și lucrează în domeniu ca freelancer din 2009. Se ocupă de audituri de site-uri, atât pe partea de SEO (optimizare pentru motoarele de căutare), cât și legat de uzabilitate (experiența vizitatorilor pe site-uri). Face, de asemenea, implementări de site-uri pe platforma WordPress. Ca experiențe secundare, învață de multe lucruri, chiar dacă nu sunt în activitatea lui de bază – trimitere de newsletter-e, gestionare prezență pe rețele sociale, copywriting, organizare evenimente, training-uri. A urmat în liceu un profil informatic, o facultate de afaceri internaționale (ASE București) și un masterat în comunicare și relații publice (SNSPA București). Pe partea medicală a colaborat cu CisoDental.ro pentru realizarea site-ului și pentru promovare. Ulterior, pentru DeltaHospital.ro (în prezent, Ponderas Academic Hospital) s-a ocupat de partea de SEO și uzabilitate.


Partajează pe WhatsApp

Lasă un comentariu