Discut în clipul de mai jos despre principalele criterii după care să alegi o temă de WordPress.
Mai jos, lucrurile despre care vorbesc în clip.
Cum cauți la Google? http://goo.gl/0D7DGz Și în alte părți? http://goo.gl/UK8kY6
Criteriul 1 – Responsive (tema să fie flexibilă)
Criteriul 2 – Specifică site-ului tău; discuție – site prezentare / blog / magazine (temă pentru reviste) / e-commerce / nișate (imobiliare / avocați / lucruri practice / biserici)
E mai greu să adaugi, decât să tai; caută ca tema să aibă, de la început, toate elementele necesare
În sens opus, fă tema cât mai simplă; taie toate lucrurile de care nu ai nevoie
Când alegi tema, contează dacă ai puțin conținut sau mult, și contează care este viteza cu care adaugi conținut nou
Impactul inițial contează foarte mult; alege o temă al cărei impact vizual e pozitiv
Contează și dacă ai conținut peren sau care își pierde din valoare pe măsură ce trece timpul
Prețul, în limite rezonabile, 40-100$, contează foarte puțin
Cum alegi culorile? Răspuns – în funcție de culorile din logo. De văzut »
Culori contrastante / agresive vs. culori calme și liniștite
Despre teme „dark” (întunecate)
Alege o temă care să nu te încurce. E mai greu decât pare.
Slider vs. Long text, de văzut ». Preferă să mergi pe pagini lungi, cu scroll, mai degrabă decât să pui oamenii să facă click
Video vinde mai bine decât imaginile, care vând mai bine decât textul
Despre chestiuni animate și mișcătoare
Despre conținut care să îți atragă ochii, fundaluri puternice
Ce îți dorești de la vizitator? Newsletter / Recomandă mai departe (Like & Share sunt cele mai folosite, pe ele le recomand) / RSS / Cumpără / Face click pe reclame / Revine pe site
Ideea de comunitate
Dezvoltator OK
Citește reviews înainte de achiziție
Află când a fost realizată o temă
Vezi când a fost făcut ultimul update
Caută să ai o listă scurtă de teme; Întreabă 5 prieteni
Prima temă – ceva temporar; vei învăța
Ce se schimbă ușor și ce se schimbă greu la o temă?
Pluginuri pe partea de rețele sociale
Fă un Test cu GT Metrix si Web Page Test.
Design – cea mai importantă pagină e homepage-ul
Formatare text – folosește subtitluri (h2 / h3 / h4), propoziții cu bold și imagini
Conținut – copyright imagini.
Conținut – imagini frumoase și autentice
Conținut – fii real, fii tu însuți, prezintă-te, poze cu tine
Apeluri la acțiune
Project management – lucrează în etape mari
Project management – nu planifica totul de la început
Project management – de ce să nu schimbi culorile
Project management – de ce să nu schimbi lucruri esențiale din design
Partajează pe WhatsAppOlivian Breda este Internet marketer din 2006, și lucrează în domeniu ca freelancer din 2009. Se ocupă de audituri de site-uri, atât pe partea de SEO (optimizare pentru motoarele de căutare), cât și legat de uzabilitate (experiența vizitatorilor pe site-uri). Face, de asemenea, implementări de site-uri pe platforma WordPress. Ca experiențe secundare, învață de multe lucruri, chiar dacă nu sunt în activitatea lui de bază – trimitere de newsletter-e, gestionare prezență pe rețele sociale, copywriting, organizare evenimente, training-uri. A urmat în liceu un profil informatic, o facultate de afaceri internaționale (ASE București) și un masterat în comunicare și relații publice (SNSPA București). Pe partea medicală a colaborat cu CisoDental.ro pentru realizarea site-ului și pentru promovare. Ulterior, pentru DeltaHospital.ro (în prezent, Ponderas Academic Hospital) s-a ocupat de partea de SEO și uzabilitate.