(1) Văd periodic în interacțiunile mele cu diferite entități (persoane fizice, antreprenori, companii) momente în care apar probleme cu Internetul. Și, de multe ori, o oră sau două de Internet oprit pe lună costă (financiar) acea entitate mult mai mult decât ar costa-o să aibă o a doua conexiune de Internet, de back-up.
și (2) Am întâlnit companii în care Internetul era împărțit între mai mulți utilizatori la care Internetul mergea cu o viteză mică. Și nu înțeleg asta, atâta timp cât costurile de a avea cea mai performantă conexiune la Internet pentru o companie nu sunt atât de mari, față de o conexiune cu viteză standard (obișnuită).
Internetul prin cablu de la RDS costă undeva la 30-40 de lei, iar cel mai performant dintre ele are viteze mari. La UPC e între 35 și 50 de lei pe lună, deși au performanțe ceva mai slabe.
În afară de Internetul fix, există și Internet pe mobil, se poate folosi în cazuri de urgență cu un stick USB. Găsiți oferte bune la Vodafone, Orange, Telekom, Digi Mobil.
Două concluzii în urma articolului:
- Căutați să aveți o conexiune cât mai rapidă la Internet. Nu e necesar, de multe ori, cel mai bun Internet, mai ales dacă aveți un singur punct de folosire a Internetului pentru conexiunea respectivă. Dar dacă aveți mai multe endpoint-uri (conectări la Internet) de pe o singură linie, căutați să aveți un Net cât mai rapid.
- Căutați să aveți o soluție de back-up pentru Internetul vostru.
Internetul are o valoare percepută foarte mare, și, comparativ, un cost de utilizare mic. E păcat să nu profitați de asta, și să încercați să aveți o conexiune un timp cât mai mare.
Partajează pe WhatsAppOlivian Breda este Internet marketer din 2006, și lucrează în domeniu ca freelancer din 2009. Se ocupă de audituri de site-uri, atât pe partea de SEO (optimizare pentru motoarele de căutare), cât și legat de uzabilitate (experiența vizitatorilor pe site-uri). Face, de asemenea, implementări de site-uri pe platforma WordPress. Ca experiențe secundare, învață de multe lucruri, chiar dacă nu sunt în activitatea lui de bază – trimitere de newsletter-e, gestionare prezență pe rețele sociale, copywriting, organizare evenimente, training-uri. A urmat în liceu un profil informatic, o facultate de afaceri internaționale (ASE București) și un masterat în comunicare și relații publice (SNSPA București). Pe partea medicală a colaborat cu CisoDental.ro pentru realizarea site-ului și pentru promovare. Ulterior, pentru DeltaHospital.ro (în prezent, Ponderas Academic Hospital) s-a ocupat de partea de SEO și uzabilitate.
Foarte bun articolul, multumesc pentru informatie.