Ce te invata aceasta carte?
Daca ti-ai pus macar o data problema devenirii tale ca brand (reputatie) in medicina si in comunitatea aleasa, este destul de probabil ca, voluntar sau nu, ti-ai pus urmatoarele intrebari:
- De ce as face eforturi in aceasta directie?
- Ce ar trebui sa fac concret? Sau ce mi se potriveste mie mai bine sa fac?
- Cum sa fac cele de mai sus?
Ei bine, in „Cine esti tu, doctore?” ne ocupam preponderent de primele doua si doar „razant” de cea de-a treia. De ce asa? Pentru ca noi credem ca daca intelegi bine de ce ar trebui sa „te misti” deja ai gasi o parte din raspunsuri la intrebarea ce trebuie sa faci. Iar daca ti-ar fi clar ce ai de facut nu ti-at lua mult pana sa iti dai seama de optiunile aflate la dispozitia ta despre cum sa faci ceea ce ti-ai propus.
Mai mult decat atat, „Cine esti tu, doctore?” este o carte relativ generalista. Noi speram ca medici de diferite specialitati o vor gasi utila. insa, pentru a raspunde detaliat si relevant la cea de-a treia intrebare ar trebui sa devenim destul de specifici pe specialitatea medicului si asta ar risca sa plictiseasca destul cititorii de alte specialitati.
Preocuparea noastra principala este sa convingem medicii de ce e bine sa aiba o abordare constienta si consecventa a propriului brand (nume, reputatie). Vrem sa le oferim posibile optiuni, directii de realizat pentru a alege ce se potriveste specialitatii lor. Vom oferi suficiente exemple pentru a avea si o idee aproximativa despre cum sa-si puna in practica planurile.
Partajează pe WhatsAppNicolae-Iordache IORDACHE este deopotrivă consultant, trainer și coach, vorbitor și autor. Absolvent al Facultății de Medicină din cadrul UMF “Carol Davila” din București în 1995, și-a completat studiile cu un program MBA oferit de Case Western Reserve University, Cleveland, Ohio, SUA & CEU Budapesta, absolvit în 2002. Nu a practicat medicina niciodată, însă pe întregul parcurs al carierei a fost foarte aproape de medici. Și-a început activitatea profesională la Service Civil International – România -, însă cea mai mare parte a carierei și-a desfășurat-o în diferite funcțiuni de management domestice și internaționale a două companii farmaceutice – Richter Gedeon și Novartis. A publicat cărțile Cine ești tu, doctore?, primul ghid românesc pentru construcția brandului de doctor publicat în 2013 împreună cu Olivian Breda, si RePrezintă!-De ce și cum să îmbrățișezi discursul schimbării în sănătate. Pe lângă acestea, el mai îngrijește și blogul www.cetd.ro, dedicat educației non-curriculare pentru medici.