Pe cine avem in vedere?
Audienta primara – (pe parcursul intregii carti vor percepe ca aceasta a fost creata special pentru ei):
- Toti medicii specialisti de ambulator care lucreaza (si) in cabinete medicale individuale: circa 7000 de medici in Romania.
- Medici stomatologi (in special posesori ai cabinetelor individuale): circa 12000. Sunt primii antreprenori din medicina romaneasca. Competitia este acerba iar veniturile acestora depind semnifivativ de calitatea serviciilor si mai ales de imaginea pe care si-o creeaza.
Audienta secundara (vor gasi cartea utila desi unele pasaje din ea nu par a li se adresa in mod special):
- Medici de familie: circa 14000. Ei beneficiaza de o mai mai mare stabilitate a numarului de pacienti. Este un efort mare pentru a-si aduna un numarul dorit de pacienti dar, odata acesta atins, in principiu nu poate/merita a fi marit iar pacientii sunt destul de stabili (nu migreaza prea mult).
- Medici specialisti de ambulator care lucreaza in policlinici private sau de stat (5000); se pot regasi in majoritatea pasajelor din carte insa nu controleaza integral efortul de maketing si nici nu sunt beneficiari exclusivi ai acestuia.
Audienta tertiara:
- Medici rezidenti: cartea nu are aplicabilitate imediata dar poate fi sursa de idei pentru a-si pregati din timp momentul in care vor deveni specialisti in plina competitie. Ii mai poate ajuta si sa isi aleaga in cunostinta de cauza viitoarele parcursuri.
- Studenti la medicina: i-ar putea edifica in privinta specialitatilor care le vor avea de urmat si a abilitatilor de care au nevoie pentru o cariera de succes (in special in ambulator).
- Medici care practica exclusiv in spitale: cartea va castiga in relevanta doar atunci cand in Romania va fi o concurenta serioasa intre unitatile spitalicesti. Pana atunci ea poate servi doar ca ghid pentru o posibila concurenta cu… colegii din sectie. Si asta doar in cazurile in care colaborarea se dovedeste fara echivoc ca nu este o idee prea buna.
Partajează pe WhatsApp