Unde este butonul „Cheamă managerul”?

Cu câteva zile în urmă, am luat prânzul în restaurantul hotelului Anna din Târgu Jiu. Totul a fost excelent, mult peste aşteptările mele vizavi de experienţele de acet gen în România. Mâncarea, serviciile, rapiditatea, designul, toaletele, totul era absolut minunat. Cu toate acestea, nu încerc să fac un promo pentru un restaurant.

La un moment dat am observat că pe masa mea se afla telecomanda pe care o puteţi observa în imagine. Este un mijloc simpatic pentru a eficientiza comunicarea cu personalul atunci când doreşti să vezi meniul, să comanzi, să îţi fie eliberată/curăţată masa sau să ceri nota. Extrem de interesant este faptul că exista şi un al cincilea buton prin apăsarea căruia puteai chema managerul localului.

În acel moment am înţeles de ce lucrurile mergeau atât de bine. A-i acorda clientului şansa de a contacta managerul atât de uşor este o modalitate inteligentă de a controla acţiunile personalului şi a menţine ordinea, însă şi o metodă prin care poţi afla rapid părerile consumatorilor astfel încât să îţi poţi îmbunătăţi serviciile. Noi am folosit-o pentru a-i spune managerului că ne-am simţit foarte bine în acea zi.

Lecţia este următoarea: Ai nevoie de o metodă prin care pacientii tăi să fie apoape de managementul clinicii tale? Daca nu, ne cerem scuze ca ati pierdut timp citind acest mesaj.  Dacă da, care este butonul tău „cheama manager”?

 

Partajează pe WhatsApp

Lasă un comentariu