Discut în mesajul de față despre cum se creează și gestionează o campanie de trimitere newslettere prin MailChimp.
Voi trece prin toate momentele campaniei:
- Creare cont.
- Creare campanie și listă de emailuri ințială.
- Gestionare listă de abonați.
- Cum se aleg fotografii + culori pentru newsletter.
- Cum se folosește editorul text.
- Cum se customizează un template și cum se schimbă cu un altul.
- Cum se creează o campanie standard.
- Cum se creează o campanie RSS-to-email.
- Cum se obține cod embed pentru site-ul vostru.
- Cum se evaluează eficiența campaniilor prin rapoarte.
Date pe care le-am precizat în clipuri:
- Site pentru culori: http://www.colourlovers.com/palettes
- Site-uri pentru imagini: http://www.flickr.com/search/advanced/? și https://www.google.com/search?q=royalty+free+photos&hl=en
- Subject line pentru RSS: *|RSSITEM:TITLE|* – mesaje noi pe siteulx.ro (*|RSSFEED:DATE:Y/m/d|*)
Toate clipurile (rulează unul după celălalt):
Lista clipurilor, individual:
- Crearea unui cont în MailChimp
- Creare campanie MailChimp și gestionare listă de emailuri ințială
- Gestionare listă de abonați în MailChimp
- Cum se aleg fotografiile + culori pentru un newsletter?
- Cum se folosește editorul text din MailChimp?
- Cum se customizează un template MailChimp și cum se schimbă cu un altul?
- Cum se creează o campanie standard MailChimp?
- Cum se creează o campanie RSS-to-email MailChimp?
- Cum obțineți cod embed MailChimp pentru site-ul vostru?
- Cum se evaluează eficiența campaniilor prin rapoarte în MailChimp?
Olivian Breda este Internet marketer din 2006, și lucrează în domeniu ca freelancer din 2009. Se ocupă de audituri de site-uri, atât pe partea de SEO (optimizare pentru motoarele de căutare), cât și legat de uzabilitate (experiența vizitatorilor pe site-uri). Face, de asemenea, implementări de site-uri pe platforma WordPress. Ca experiențe secundare, învață de multe lucruri, chiar dacă nu sunt în activitatea lui de bază – trimitere de newsletter-e, gestionare prezență pe rețele sociale, copywriting, organizare evenimente, training-uri. A urmat în liceu un profil informatic, o facultate de afaceri internaționale (ASE București) și un masterat în comunicare și relații publice (SNSPA București). Pe partea medicală a colaborat cu CisoDental.ro pentru realizarea site-ului și pentru promovare. Ulterior, pentru DeltaHospital.ro (în prezent, Ponderas Academic Hospital) s-a ocupat de partea de SEO și uzabilitate.