Pe 10 octombrie voi participa la conferinta Medical Business Event in Iasi. Evenimentul este unul de pionierat insa se intrezareste un nou val de astfel de preocupari/manifestari. Poate chiar merita sa vezi daca este sau nu pentru tine; ce a mai ramas din pionierul din tine?
Voi fi vorbitor in cadrul ultimei sesiuni a zilei.
Tema lucrarii: „De ce un brand de doctor in contextul medicinei moderne?”
Voi raspunde urmatoarelor intrebari:
- Care sunt tendintele globale si locale care necesita adaptare?
- Care este viitorul medicului necunoscut?
- La ce ajuta un brand de doctor?
Daca sunteti in Iasi pe 10 octombrie astept cu drag sa ne intalnim, fie in cadrul conferintei fie in afara acesteia.
Partajează pe WhatsAppNicolae-Iordache IORDACHE este deopotrivă consultant, trainer și coach, vorbitor și autor. Absolvent al Facultății de Medicină din cadrul UMF “Carol Davila” din București în 1995, și-a completat studiile cu un program MBA oferit de Case Western Reserve University, Cleveland, Ohio, SUA & CEU Budapesta, absolvit în 2002. Nu a practicat medicina niciodată, însă pe întregul parcurs al carierei a fost foarte aproape de medici. Și-a început activitatea profesională la Service Civil International – România -, însă cea mai mare parte a carierei și-a desfășurat-o în diferite funcțiuni de management domestice și internaționale a două companii farmaceutice – Richter Gedeon și Novartis. A publicat cărțile Cine ești tu, doctore?, primul ghid românesc pentru construcția brandului de doctor publicat în 2013 împreună cu Olivian Breda, si RePrezintă!-De ce și cum să îmbrățișezi discursul schimbării în sănătate. Pe lângă acestea, el mai îngrijește și blogul www.cetd.ro, dedicat educației non-curriculare pentru medici.