Saptamana trecuta am participat la o mini-lansare a cartii noastre la Ploiesti. Spun mini pentru ca la ea au participat 25 de medici. Gazdele noastre au fost stomatologii de la Office Dent Ploiesti. Si-au facut la randul lor cunoscuta cu aceasta ocazie sala cocheta de training, Science Room cum au numit-o ei. Invitati au fost medicii colaboratori din oras. Si au venit toti cei care au confirmat.
Am discutat despre carte, despre brandul de doctor, despre oportunitatea de dezvoltare a medicilor dincolo de pregatirea, formala sau nu, din sfera medicala. Atmosfera a fost relaxata, vesela chiar, si medicii au socializat in mici „bisericute” prin diverse unghere ale spatiului generos oferit de gazde. A fost interesant ca medici aflati aparent in competitie au stat de vorba unul cu celalalt si au impartasit experiente proprii sau idei. La final participantii s-au aratat incantati de initiativa si dornici de alte evenimente similare.
Desi par a fi in mijlocul vartejului social, interactionand cu multi oameni din diverse sfere in fiecare zi, multi medici isi traiesc adeseori o singuratate a lor. Intinsi la maximum intre exigentele in crestere ale unui sistem insuficient si tot mai multi pacienti de tratat pe zi (si aproape fiecare cu drama lui) multi medici ajung sa isi piarda propria busola si sa navigheze dupa instrumentele altora. A crea momente de relaxare si de regasire pentru medici, momente care sa ii incarce energetic si sa ii ajute sa-si regaseasca directia sau propria busola poate fi deopotriva un act de solidaritate si binefacere si o investitie intr-o relatie frumoasa pe termen lung.
Te intereseaza?
Partajează pe WhatsApp
Nicolae-Iordache IORDACHE este deopotrivă consultant, trainer și coach, vorbitor și autor. Absolvent al Facultății de Medicină din cadrul UMF “Carol Davila” din București în 1995, și-a completat studiile cu un program MBA oferit de Case Western Reserve University, Cleveland, Ohio, SUA & CEU Budapesta, absolvit în 2002. Nu a practicat medicina niciodată, însă pe întregul parcurs al carierei a fost foarte aproape de medici. Și-a început activitatea profesională la Service Civil International – România -, însă cea mai mare parte a carierei și-a desfășurat-o în diferite funcțiuni de management domestice și internaționale a două companii farmaceutice – Richter Gedeon și Novartis. A publicat cărțile Cine ești tu, doctore?, primul ghid românesc pentru construcția brandului de doctor publicat în 2013 împreună cu Olivian Breda, si RePrezintă!-De ce și cum să îmbrățișezi discursul schimbării în sănătate. Pe lângă acestea, el mai îngrijește și blogul www.cetd.ro, dedicat educației non-curriculare pentru medici.