Am prezentat aici de ce merita sa iesi din rand si sa prezinti la congresele si evenimentele de specialitate tematici din afara sferei stiintelor medicale pure. Am promis ca vom prezenta o lista subiecte posibile din care sa alegi ceea ce ar putea fi relevant pentru colegii care te vor asculta.
- Lucru in echipa
- Cum am implicat studentii (sau rezidentii) in sectie in asa fel incat cu totii am avut de castigat
- Cum am organizat abordarea interdisciplinara a patologiei X in spital
- Ce am aflat atunci cand am incurajat o a doua opinie
- Cum am crescut coeziunea/ lucrul in echipa si ce rezultate am obtinut
- Managementul personalului in spital/ cabinet
- Cum am reorganizat fluxul de pacienti in sectie
- Cum am impus disciplina apartinatorilor care vin in sectia, spitalul…
- Cum am eliminat intarzierile la consultatii si care au fost beneficiile
- Cum am reusit sa ne mentinem personalul in spital
- Cum am regandit externarea (in siguranta) a pacientilor
- Cum am recrutat personal pentru cabinet, clinica sau sectie
- Cum mi-am instruit asistentele
- Cum am mentinut moralul ridicat in echipa…
- Cum am regandit raportul de garda pentru ca participantii sa caste mai putin, sa rada si sa invete mai mult
- Managementul resurselor in spital, sectie, policlinica, cabinet
- Cum ne-am asigurat cu toate medicamentele (sau consumabile) necesare (pentru urgente, in… ceva maret care nu are toata lumea)
- Cum mi-am reorganizat/ redesenat cabinetul (sau sectiile cu lauze, copii…) si care au fost rezultatele
- Cum am reusit sa reduc incarcatura administrativa din activitatea mea
- Cum am organizat centrul de permaneneta si cum l-am promovat in comunitate
- Cum am optimizat utilizarea timpului in cabinet
- Comunicare cu pacientii, apartinatorii
- Cum abordam pacientii recalcitranti in spital
- Cum am crescut complianta pacientilor cu boala X la tratament
- Utilizarea Internetului pentru comunicarea cu pacientii in afara spitalului
- Cum am gasit pacienti pentru cabinetul de MF
- Cum am solutionat o situatie de malpraxis (sau o reclamatie a unui pacient)
- Cum previn reclamatiile pacientilor in…
- Cum am reusit sa devin „mai prietenos” copiilor pe care ii consult
- Marketingul serviciilor medicale
- Cum am atras pacientii la spital, cabinet… folosind una sau mai multe dintre: site web, blog, facebook, forumuri su alte tehnici de marketing off-line
- Cum mi-am promovat serviciile si cu ce rezultate
- Ce a insemnat pentru mine sa imi iau curaj si sa vorbesc in public
- Care este impactul organizarii simpozioanelor proprii (cu alti medici sau cu pacienti)
- Excelenta universitara
- Cum am regandit predarea disciplinei X (organizarea stagiilor…) studentilor sau rezidentilor
- Ce l-a facut cu totul special pe mentorul tau
- Cele mai mari erori pe care le-am facut, cauzele si efectele lor si ce am invatat din asta.
- Implicare sociala
- Raspunsul meu la problemele membrilor comunitatii in care lucrez
- Cum mi-a fost rasplatita generozitatea
Si lista va fi completata pe parcurs.
Partajează pe WhatsAppNicolae-Iordache IORDACHE este deopotrivă consultant, trainer și coach, vorbitor și autor. Absolvent al Facultății de Medicină din cadrul UMF “Carol Davila” din București în 1995, și-a completat studiile cu un program MBA oferit de Case Western Reserve University, Cleveland, Ohio, SUA & CEU Budapesta, absolvit în 2002. Nu a practicat medicina niciodată, însă pe întregul parcurs al carierei a fost foarte aproape de medici. Și-a început activitatea profesională la Service Civil International – România -, însă cea mai mare parte a carierei și-a desfășurat-o în diferite funcțiuni de management domestice și internaționale a două companii farmaceutice – Richter Gedeon și Novartis. A publicat cărțile Cine ești tu, doctore?, primul ghid românesc pentru construcția brandului de doctor publicat în 2013 împreună cu Olivian Breda, si RePrezintă!-De ce și cum să îmbrățișezi discursul schimbării în sănătate. Pe lângă acestea, el mai îngrijește și blogul www.cetd.ro, dedicat educației non-curriculare pentru medici.
Am gasit aici o idee care eu o clasific „brilliant” (pentru ca „buna” e prea putin spus):
Cele mai mari erori pe le-am facut, cauzele si efectele lor si ce am invatat din asta.
Voi incerca sa o materializez. Multumesc!
Multumesc pentru mesaj, am corectat si eroarea de scriere din acea propozitie:-). Ma bucur ca v-am cunoscut, va doresc mult succes, in general dar si cu ideea mentionata.