În data de 19 februarie 2013, a avut loc, la Biblioteca Națională, lansarea din București a cărții „Cine ești tu, doctore?”.
„Cine esti tu, doctore?” este primul manual de branding pentru doctori. Este scrisa de dr. Nicolae-Iordache IORDACHE si Olivian BREDA.
Raspunde generos la intrebarile:
– De ce au nevoie medicii de un brand de doctor consistent si autentic?
– Ce pot face ca sa isi construiasca acest brand?
– Raspunde doar partial la intrebarea: Cum sa faci cele de mai sus?
Evenimentul a fost organizat de HOUSTON NPA, cei care au editat si promoveaza aceasta carte.
Foto de Al. R. Savulescu (full-screen?):
Foto de Houston NPA (vezi în full-screen):
Nicolae-Iordache IORDACHE este deopotrivă consultant, trainer și coach, vorbitor și autor. Absolvent al Facultății de Medicină din cadrul UMF “Carol Davila” din București în 1995, și-a completat studiile cu un program MBA oferit de Case Western Reserve University, Cleveland, Ohio, SUA & CEU Budapesta, absolvit în 2002. Nu a practicat medicina niciodată, însă pe întregul parcurs al carierei a fost foarte aproape de medici. Și-a început activitatea profesională la Service Civil International – România -, însă cea mai mare parte a carierei și-a desfășurat-o în diferite funcțiuni de management domestice și internaționale a două companii farmaceutice – Richter Gedeon și Novartis. A publicat cărțile Cine ești tu, doctore?, primul ghid românesc pentru construcția brandului de doctor publicat în 2013 împreună cu Olivian Breda, si RePrezintă!-De ce și cum să îmbrățișezi discursul schimbării în sănătate. Pe lângă acestea, el mai îngrijește și blogul www.cetd.ro, dedicat educației non-curriculare pentru medici.
Nicu,
Olivian,
Felicitari duble !!