Zile de naștere pe LinkedIn – una din cele mai bune întrebuințări ale rețelei de socializare

linkedin_logo_11Îmi plac foarte mult funcțiileFacebook‘s pentru zilele de naștere. Pot face sincronizare automată a calendarului zilelor de naștere cu Google Calendar, și pot seta pe Google Calendar alerte cu ceva timp înainte de eveniment. O funcționalitate grozavă.

Din păcate, LinkedIn este mult mai restrictiv, și nu doar că nu îmi trimite notificări despre zilele de naștere, și nu are un loc în interfață unde să văd zilele de naștere următoare, dar nici nu permite exportul într-o aplicație precum Google Calendar.

Și acum apare, ca soluție – LinkedIn Birthday Reminders. Site-ul, în doar câțiva pași simpli, îți permite să descarci datele într-un format care poate fi apoi importat în Google Calendar. Mi se pare foarte eficient.

 

Scopul? Să spui oamenilor „La mulți ani” e o metodă excelentă de a păstra contactul cu ei. De asemenea, unii oameni nu își afișează data de naștere pe Facebook, dar fac asta pe LinkedIn, așa că poți avea un avantaj dacă folosești asta.

Olivian Breda (94 Posts)

Olivian Breda este Internet marketer din 2006, și lucrează în domeniu ca freelancer din 2009. Se ocupă de audituri de site-uri, atât pe partea de SEO (optimizare pentru motoarele de căutare), cât și legat de uzabilitate (experiența vizitatorilor pe site-uri). Face, de asemenea, implementări de site-uri pe platforma WordPress. Ca experiențe secundare, învață de multe lucruri, chiar dacă nu sunt în activitatea lui de bază – trimitere de newsletter-e, gestionare prezență pe rețele sociale, copywriting, organizare evenimente, training-uri. A urmat în liceu un profil informatic, o facultate de afaceri internaționale (ASE București) și un masterat în comunicare și relații publice (SNSPA București). Pe partea medicală a colaborat cu CisoDental.ro pentru realizarea site-ului și pentru promovare. Ulterior, pentru DeltaHospital.ro s-a ocupat de partea de SEO și uzabilitate.


Un comentariu

  • Salut olivian,

    As vrea sa largesc putin comentariul referitor la „retelele de socializare” si vreau sa aduc in discutie sintagma pe care am plasat-o intre ghilimele.
    Internetul cred ca este urmatorul pas inainte in drumul pe care l-a deschis Gutenberg odata cu inventarea tiparului. De la tiparul lui s-au nascut ziarele, apoi a venit radioul, apoi televiziunea si acum Internetul. Din punctul meu de vedere toate insa sunt modalitati de comunicare a informatiei sau ca sa revenim la ghilimele „retele de informare”. Din punctul meu de vedere a socializa ar trebui sa implice contact direct intre oameni. Nu cred ca voi putea vreodata sa beau o bere sau o cafea cu prietenii pe Facebook. Ca veni vorba de prieteni, instinctual, pe mine ma buseste rasul atunci cand aud expresia „i-am cerut prietenia pe Facebook”.
    Stiu ca mi-am atras antipatia fanilor „retelelor de socializare” prin comentariul meu dar asa sunt eu – daca am ceva de spus, spun indiferent de consecinte.
    Revenind la discutia de la inceput, recunosc faptul ca Internetul este calea de comunicare a viitorului si „dau Cezarului ce este al Cezarului” dar nu as vrea sa-i dau mai mult decat ce este al lui.
    Cand vii prin Iasi te invit la o cafea sau la o bere „live” sa socializam mai bine.

Trimite comentariu