Tabara de vara: Internet pentru medici

Motto: (Aproape) Tot ce ti-ai dorit sa stii, faci, obtii cu prezenta ta online

Durata: 4 zile (in perioada 24-28 iulie 2013)

Titlu: Creeaza-ti propria comunitate on-line si incanta-o!

Scop: De a intelege importanta si oportunitatile oferite de Internet si de a demara sau consolida participantilor o prezenta online relevanta si de perspectiva.

Obiective: La finalul cursului, in functie de nevoile individuale, participantii vor pleca cu:

  • O strategie online care, adaptata in functie de competentele de Internet ale medicului, de resursele (timp si bani) disponibile a fi investite in online si de interesele promotionale individuale.
  • Un site web (nou sau actualizat) cu structura si text concepute (si validate de un expert in marketing on-line). Elementele de grafica vor ramane ca tema pentru acasa.
  • Un blog de test pe o platforma free cu primele 5-10 articole scrise si postate personal  si cu o „harta” a urmatoarelor 30-50 de aparitii.
  • O prezenta potrivita pe Facebook care sa dezvaluie in mod echilibrat atat omul cat si profesionistul unei audiente (potential) interesate.
  • O prezenta profesionista pe LinkedIn.
  • Alte modalitati de promovare online relevante individual (Twitter, YouTube, SlideShare)
  • Exersarea si imbunatatirea capabilitatilor de a face fotografii personale si de grup prezentabile, explorarea potentialului personal video.
  • Integrarea optiunilor online de mai sus pentru potentarea efectului lor.
  • Un plan de branding offline care sa impulsioneze si mai mult prezenta online deja creata.

Audienta tinta: Medici de orice specialitate in cautarea unei identitati online (fara activitate sau cu activitate minima online pana in prezent) sau medici care au o prezenta online medie si care isi doresc sa si-o imbunatateasca.

Mod de desfasurare a lucrarilor: Trei aspecte vor fi caracteristice acestui curs:

Primul se refera la faptul ca participantii vor lucra in special la ceea ce ii intereseza si li se potriveste in mod particular; nu va fi un curs in care toti participantii fac acelasi lucru tot timpul.

Al doilea este acela ca orele de teorie vor fi reduse la minimum (cel mai probabil o ora dimineata si una dupa-amiaza) lasand loc lucrului individual sau in echipa. Toti participantii vor fi instruiti in privinta fiecarei oportunitati dar vor lucra doar optiunile planificate si vor primi feedback de la instructori si de la grup.

Al treilea se refera la interactiunea cu instructorii. Inca de la inscriere vom personaliza interactiunile si vom avea discutii constante 1:1 despre progres cu fiecare participant.

Efecte secundare: De notat ar mai fi si urmatoarele:

  • Invatarea de la ceilalti participanti, vor fi medici cu alte specialitati si din mai multe zone din tara care vor avea perceptii diferite asupra altor specialitati plus experientele lor de pacienti, apartinatori sau promovare online.
  • Vom face eforturi sa petrecem un timp placut impreuna; in functie de vreme (gen jurnalul de la Paltinis), cu plimbari scurte, diferite activitati care sa ajute la relaxare si la o gandire iesita din tipare.

Schita de program:

Ziua 0: (seara la sosire) sa ne cunoastem!

Ziua 1:

  • Nevoia de creare a unui brand online si optiuni,
  • Integrarea efortului online in misiunea personala si valorile personale
  • Stabilirea unde ne aflam si unde vrem sa mergem.
  • Trei teme in dezbatere: a da raspuns vs. a fi creator, intre a vinde si a da gratuit, intre a vorbi unei comunitati si restului lumii
  • Crearea proporiului plan pentru prezenta online
  • Obtinerea resurselor necesare unei prezente online .

Ziua 2:

  • Facebook, crearea unui profil care sa comunice ce dorim si cui dorim si pe care-l putem intretine.
  • Blogging (plan pentru 30-50 de postari, mesaje, adresanti, scriere, promovare)
  • Sesiune de feedback la finalul zilei.

Ziua 3:

  • LinkedIn
  • Web site pentru cabinet/clinica
  • Sesiune de feedback la finalul zilei.

Ziua 4:

  • Crearea unui video autentic
  • Slideshare (util in mediul universitar)
  • Planul tau off-line de promovare
  • Lucru individual sau in grup la temele alese
  • Sesiune de feedback la finalul zilei.
  • Evaluare, pasi de facut in continuare, incheiere

Pret: 300 eur pana pe 14 iulie, 500 EUR dupa 15 iulie. La aceste costuri se adauga costurile de cazare si masa.

Data: 24-28 iulie 2013

Numar de participanti: minim 6 – maxim 10.

Inscrierea se va face la evenimente@houston.ro (oferiti datele dumneavoastra de contact, si cursul pentru care sunteti interesati) sau la telefon 021-317.09.43; pentru intrebari legate de curs, organizare puteti suna si la 0745348891 (Nicu Iordache)

 

Feedback, nominal sau nu, de la sesiunile anterioare de branding pentru medici (pe parcursul unei zile, incluzind sesiune de online):

„Au fost evidentiate lucruri pe care le stiam dar carora nu le dadeam importanta cuvenita, dar si altele noi care merita sa fie retinute pentru imbunatatirea activitatii si implinirea profesionala. A fost interactiv si nu s-a rezumat la monologuri obositoare. Desi a ocupat o zi de weekend, nu a fost plictisitor, ci captivant, oferind posibilitatea unor noi orizonturi.”Dr. Lidia Irinel Muresan, dermatolog, Bucuresti

„ Intr-o lume in continua miscare, cu o cantitate enorma de informatii incercati si chiar reusiti sa schimbati mentalitati „intepenite” intr-un alt model, sa faceti o categorie profesionala sa evolueze frumos, sa se adapteze mai usor si sa fie mai putin refractara la nou.” – Dr. Roxana Buzatel, dermatolog, Brasov

„Ca si altadata, m-am bucurat de intalnire, am intalnit informatii noi si utile pentru dezvoltarea brandului meu personal. Sper si la o alta intalnire, la fel de utila si interesanta.” –

„Instructorul transmite dorinta lui de a schimba ceva in modul in care ne „autoambalam”, este entuziast, competent, abil, bun cunoscator. –

„Mi se pare interesant ca mi se deschidcanale noi de informatii despre ceea ce ar putea sa-mi creasca „vizibilitatea. –

„A fost o expunere frumoasa, interesanta si echilibrata. Se vede efortul depus si experienta. M-au impresionat priceperea si efortul investit.” –

„Am petrecut o altfel de experienta decat cea obisnuita si cred ca o sa-mi foloseasca pe viitor.” –

„Am petrecut o zi placuta si utilain care am aflat lucruri noi legate de branding pe care nu le puteam afla in forma astasi astfel organizate din alta parte precum si modul in care le pot aplica in viata mea profesionala.” –

„Este o experianta inedita. Lucrand in sistemul de stat sunt lipsita de o promovare ca cele popularizate in curs. Intrucat intotdeauna este loc de mai binesunt interesata in mod deosebit de orice mijloc prin care ma pot face cunoscuta profesional si uman. Cursul este binevenit iar initiativa laudabila.” – 

Rugaminte: Distribuie aceasta informatie daca crezi ca ar putea interesa un medic din cercul tau. Iti multumim!

Nicolae-Iordache Iordache (346 Posts)

Nicolae-Iordache IORDACHE este deopotrivă consultant, trainer și coach, vorbitor și autor. Absolvent al Facultății de Medicină din cadrul UMF “Carol Davila” din București în 1995, și-a completat studiile cu un program MBA oferit de Case Western Reserve University, Cleveland, Ohio, SUA & CEU Budapesta, absolvit în 2002. Nu a practicat medicina niciodată, însă pe întregul parcurs al carierei a fost foarte aproape de medici. Și-a început activitatea profesională la Service Civil International – România -, însă cea mai mare parte a carierei și-a desfășurat-o în diferite funcțiuni de management domestice și internaționale a două companii farmaceutice - Richter Gedeon și Novartis. A publicat cărțile Cine ești tu, doctore?, primul ghid românesc pentru construcția brandului de doctor publicat în 2013 împreună cu Olivian Breda, si RePrezintă!-De ce și cum să îmbrățișezi discursul schimbării în sănătate. Pe lângă acestea, el mai îngrijește și blogul www.cetd.ro, dedicat educației non-curriculare pentru medici.


Un comentariu

  • In general oamenii care fac chestii d-atea fac niste poze care pot fi vazute de posibilii participanti.
    Adica sincer acum, exista in tara asta vreun doctor care sa dea 500 de euro (adica mai mult decat castiga multi specialisti , oficial, pe luna, intr-un spital de stat ) pt 4 zile de vorbit despre internet?Plus masa, plus cazare.Pai cine sunteti voi, Dumnezeu si Sf petru?
    Conferinte super serioase cu zeci de invitati din strainatate costa 200-300 de euro iar voi vreti300/ 500?(ia cautati-o voi p-aia de psihiatrie care a fost la Palatul parlamentului ca sa va faceti o idee ce informatii se dau contra niste bani)
    Pai un curs decent de utilizare a calculatorului costa mai putin de 10 milioane si inveti destule chestii.Exista multe bloguri decente pe net din care poti invata destule( si care arata absolut incomparabil cu blogul vostru, adica de 1000 de ori mai inteligent facute). Ce naiba mai, pana cand si moderarea comentariilor v-am zis-o eu, ia dati-mi si mie vreo 200 de euro pt informatiile pretioase!

    Voi nu aveti nici macar numarul de vizitatori unici, nu aveti mai mult de 15 mesage si alea date mai mult de mine care am cam prea mult timp liber se pare.

    Voi sunteti tari daca traiti si va platiti facturile din blogul asta, din carte si din traning-urile de care faceti vorbire…dar sincer 500 de euro este nu inadmisibil e penal de-a dreptul si nu cred nici picata cu ceara ca un om normal la cap v-ar da banii astia.
    Dar poate ma insel eu, manipularea e mare lucru in ziua de azi, asa ca faceti lucrurile cum se fac, normal si decent, faceti liste de inscrieri care sa fie publice si apoi faceti poze sa vedem si noi, astia care muncim pt bani, daca lucrul asta e posibil.

Trimite comentariu