Lansare “Cine ești tu, doctore?” in Iasi

26 februarie 2013, Palas Iași – sala Chopin

Vă invităm să participați pe 26 februarie la evenimentul de lansare al primei carti din România despre construirea brandului personal în medicină: “Cine ești tu, doctore?” semnată de dr. Nicolae-Iordache IORDACHE și Olivian BREDA.

Evenimentul va avea loc la Palas Iași – sala Chopin, între orele 16:00-19:00:

ü  16:00-17:00 sesiune de autografe, networking;

ü  17:00-19:00 discursuri invitați, sesiune de Întrebări&Răspunsuri.

“Cine ești tu, doctore?” explorează conceptul original de brand de doctor propus de autorul Nicolae-Iordache Iordache pentru a sintetiza adaptarea instrumentelor și tehnicilor de branding personal de către industria medicală. Cartea propune soluții moderne pentru medicii care nu au fost formal instruiți în sfera de business, dar care trebuie să facă față regulilor jocului unui mediu profesional din ce în ce mai competitiv.

„Prin intermediul cărții „Cine ești tu, doctore?” dorim să-i identificăm pe acei  medici progresiști care doresc să își construiască prin forțe proprii o carieră și o reputație solidă. Vrem ca ei să înțeleagă de ce îi apreciem și cum ar putea face mai mult bine în comunitățile în care activează, iar apoi să îi incurajăm să îi „infecteze” și pe cei din jurul lor cu entuziasm, încredere, pricepere și onoare.  Acești medici vor fi ambasadorii a ceea ce noi am numit „revoluția halatelor albe”, o mișcare silențioasă, dar care ar produce cea mai semnificativă schimbare în sistemul medical românesc din ultimii 25 de ani” a declarat autorul dr. Nicolae-Iordache IORDACHE.

La lansarea volumului vor participa mai multe personalități ale vieții medicale ieșene, reprezentanți ai industriei farmaceutice, ai autorităților locale din domeniul sanitar și ai mass media.

 

Primele exemplare din cartea “Cine ești tu, doctore?” au ajuns deja la medici, care sunt deja branduri puternice în comunitățile din care fac parte, iar reacțiile acestora au fost mai mult decât încurajatoare pentru autori:

ü  “Cine ești tu, doctore?”-  o carte care vorbește în aparență despre redescoperirea, reinventarea brandului de doctor. În esență însă autorii au reușit să surprindă aspecte dintre cele mai profunde ale naturii umane, pornind de la scopul, menirea fiecăruia, responsabilitate, implicare, comunicare, în fine “viața trăită”. Stilul clar, explicit, numeroasele inserturi cu exemplificări, citate, arhitectura bine structurată a capitolelor cărții, cursivitatea discursului, asigură chiar și cititorului neavizat o lectură mai mult decât agreabilă. Am descoperit așadar o carte utilă nu doar medicilor, în special celor tineri cărora le poate fi de un real folos în a-i ajuta să-și contureze cariera, cât și pacienților, publicului larg, care de-a lungul existenței inevitabil vor interacționa cu doctorul. Este în fine o carte despre viață, despre traiectoria pe care și-o modelează fiecare dintre noi, despre faptul că “se poate”. Am simțit deopotrivă curajul, dinamismul pe care autorii încearcă să ni le insufle pe parcursul întregului demers. “Lumea este în continuă schimbare și, tot așa, tu va trebui să te schimbi înainte de a fi schimbat (…). Fii liderul propriei schimbări”Asist. univ. dr. Vladimir Poroch, medic specialist chirurgie generală, manager Spitalul Clinic de Urgențe “Sf. Ioan”, Iași.

ü  “Un bun instrument pentru un start excelent! Cine ești tu, doctore? Prezintă informații oportune și relevante medicilor care doresc să-și construiască, să-și dezvolte și să-și protejeze brandul personal și moduri pentru o mai bună conectare cu pacienții. Este un ghid util celor care se simt copleșiți de informația referitoare la medical branding și prezintă concis furnizorilor de servicii medicale strategiile necesare în a se diferenția și a crea valoare”Dr. Richard Constantinescu, asistent universitar la UMF „Grigore T. Popa” Iaşi, coordonator al cursului „Creativitate şi branding în medicină”.

ü  “Este o carte deosebită, scrisă cu suflet de un doctor pentru doctori, este o carte de maturitate, care abordează un subiect străin până acum multor medici: un manual de branding, cum și de ce? Răspunsurile sunt oferite de această carte scrisă cursiv, cu multe întâmplări reale din viața doctorilor români de astăzi…Dacă vă stă în putință, nu ratați acest eveniment și neapărat citiți cartea „Cine ești tu, doctore?” – Conf. dr. Daciana Brănișteanu, medic dermatolog, Iași.

 

Vă așteptăm!

Vă rugăm confirmați prezența dvs până la data de 25 feb orele 18 la:

Tudor Viziteu, Coordonator evenimente – 0756.030.391, tudor.viziteu@houston.ro

 Vom reveni cu o date despre personalitatile vietii medicale iesene invitate sa vorbeasca.

Nicolae-Iordache Iordache (341 Posts)

Nicolae-Iordache IORDACHE este deopotrivă consultant, trainer și coach, vorbitor și autor. Absolvent al Facultății de Medicină din cadrul UMF “Carol Davila” din București în 1995, și-a completat studiile cu un program MBA oferit de Case Western Reserve University, Cleveland, Ohio, SUA & CEU Budapesta, absolvit în 2002. Nu a practicat medicina niciodată, însă pe întregul parcurs al carierei a fost foarte aproape de medici. Și-a început activitatea profesională la Service Civil International – România -, însă cea mai mare parte a carierei și-a desfășurat-o în diferite funcțiuni de management domestice și internaționale a două companii farmaceutice - Richter Gedeon și Novartis. A publicat cărțile Cine ești tu, doctore?, primul ghid românesc pentru construcția brandului de doctor publicat în 2013 împreună cu Olivian Breda, si RePrezintă!-De ce și cum să îmbrățișezi discursul schimbării în sănătate. Pe lângă acestea, el mai îngrijește și blogul www.cetd.ro, dedicat educației non-curriculare pentru medici.


Trimite comentariu