Intrebari la care voi raspunde la conferinta Medical Business Event, Iasi, 10 octombrie 2013

Pe 10 octombrie voi participa la conferinta Medical Business Event in Iasi. Evenimentul este unul de pionierat insa se intrezareste un nou val de astfel de preocupari/manifestari. Poate chiar merita sa vezi daca este sau nu pentru tine; ce a mai ramas din pionierul din tine?

Voi fi vorbitor in cadrul ultimei sesiuni a zilei.

Tema lucrarii: „De ce un brand de doctor in contextul medicinei moderne?”

Voi raspunde urmatoarelor intrebari:

  1. Care sunt tendintele globale si locale care necesita adaptare?
  2. Care este viitorul medicului necunoscut?
  3. La ce ajuta un brand de doctor?

Daca sunteti in Iasi pe 10 octombrie astept cu drag sa ne intalnim, fie in cadrul conferintei fie in afara acesteia.

Nicolae-Iordache Iordache (346 Posts)

Nicolae-Iordache IORDACHE este deopotrivă consultant, trainer și coach, vorbitor și autor. Absolvent al Facultății de Medicină din cadrul UMF “Carol Davila” din București în 1995, și-a completat studiile cu un program MBA oferit de Case Western Reserve University, Cleveland, Ohio, SUA & CEU Budapesta, absolvit în 2002. Nu a practicat medicina niciodată, însă pe întregul parcurs al carierei a fost foarte aproape de medici. Și-a început activitatea profesională la Service Civil International – România -, însă cea mai mare parte a carierei și-a desfășurat-o în diferite funcțiuni de management domestice și internaționale a două companii farmaceutice - Richter Gedeon și Novartis. A publicat cărțile Cine ești tu, doctore?, primul ghid românesc pentru construcția brandului de doctor publicat în 2013 împreună cu Olivian Breda, si RePrezintă!-De ce și cum să îmbrățișezi discursul schimbării în sănătate. Pe lângă acestea, el mai îngrijește și blogul www.cetd.ro, dedicat educației non-curriculare pentru medici.


Trimite comentariu