Curs deschis (tuturor medicilor interesati): Prezentari de impact pentru medici

29-30 iulie 2013

Durata: 2 zile, organizat in colaborare cu partenerii conceptului „Cine esti tu, doctore?”, Houston NPA.

Scop: Sa dezvoltam cursantilor capabilitatile de a sustine prezentari memorabile in public care capteaza atentia si interesul participantilor,  si care sa ii scoata in evidenta permitandu-le sa intre in circuitul vorbitorilor in public (catre audiente formate din medici sau alt gen de public).

Obiective: La finalul cursului, in functie de nevoile individuale, participantii vor putea sa:

  • Stabileasca obiective pentru fiecare prezentare pe care o fac.
  • Sa isi faca o structura a prezentarii care sa le sprijine obiectivele propuse.
  • Sa isi adapteze mesajul (limbajul) in functie de competentele, interesul si nivelul de intelegere al audientei.
  • Sa isi construiasca mijloce de suport vizual (inclusiv, dar nelimitat la, PowerPoint) care sa tina treaza atentia & interesul audientei.
  • Crearea de elemente de unicitate care sa distinga medicul in fata altor vorbitori.
  • Sa exerseze tehnici de management al stressului emotional provocat de iesirea la rampa.
  • Exersarea si imbunatatirea tehnicilor de livrare a mesajului si continutului propus.
  • Sa lucreze la (si sa livreze o) prezentare proprie pe care o vor avea de sustinut pe termen mediu.

Audienta tinta: Medici de orice specialitate care doresc sa se afirme tinand prezentari in public in fata colegilor lor din aceeasi specialitate sau altor medici, a farmacistilor sau grupurilor de pacienti. Prezentarile in public sunt cel mai eficient instrument de promovare a brandului personal al unui medic alaturi de interventiile online. Impreuna, in contextul competentelor medicale si unor valori sanatoase de practicant al medicinei, stapanirea si utilizarea competentelor online si a vorbitului in public, pot crea un „amestec detonant” care sa propulseze numele medicului in locuri greu imaginabil de atins.

Mod de desfasurare a taberei de vara: Trei aspecte vor fi caracteristice acestui curs.

Primul se refera la faptul ca participantii vor lua legatura cu instructorul inainte de curs pentru a stabili obiectivele personale si pentru a discuta pregatirea pentru participarea la curs.

Al doilea este acela ca NU vom tine un curs pur teoretic, participantii vor fi implicati in permanenta in a lucra la temele pe care si le-au propus.

Al treilea se refera la faptul ca vom lucra la o prezentare pe care participantul isi propune sa o tina in viitorul apropiat, astfel va avea sansa sa inteleaga valoarea adusa de curs si sa se bucure de succesul asteptat din partea audientei vizate. Intr-un context rezonabil de timp vom asista participantii pana la livrarea prezentarii si (optional, in functie de disponibilitate) vom face si analiza video a performantelor atinse.

Schita de program:

Ziua 1:

  • Introducere eveniment si sesiune de asteptari si temeri.
  • Prezentari individuale pregatite in avans.
  • Setare context: ce inseamna o prezentare buna!
  • Stabilire obiective si structura a prezentarii.
  • Deschidere de impact
  • Managementul emotiilor si al stressului
  • Crearea mijloacelor vizuale
  • Feedback individual pentru prezentarea de dimineata si structura prezentarii urmatoare.

Ziua 2:

  • Recapitulare ziua 1
  • Tehnici de discurs si progresal prezentarii
  • Incheierea prezentarii si transmiterea mesajului
  • Administrarea intrebarilor audientei
  • Prezentarea individuala & feedback

Atentie: aceasta va fi o sesiune intensiva in ritm accelerat. Pentru a beneficia la maximum de curs este de asteptat sa lucram intensiv chiar si in seara din ziua 1.

Pret: 200 eur pana pe 20 iunie, 250 eur intre 21 iunie-10 iulie, 300 EUR dupa 11 iulie. La aceste costuri se adauga costurile de cazare si masa vor fi anuntate in functie de locatia rezervata.

Data: 29-30 iulie 2013 (cu sosirea din 28 seara)

Numar de participanti: minim 6 – maxim 10.

Inscrierea se va face la evenimente@houston.ro (oferiti datele dumneavoastra de contact, si cursul pentru care sunteti interesati) sau la telefon 021-317.09.43; pentru intrebari legate de curs, organizare puteti suna si la 0745348891 (Nicu Iordache)

Feedback (nominal sau anonim) de la participantii la sesiunile anterioare:

„Am constientizat multe aspecte si lucruri pe care inainte le faceam instinctiv fara sa stiu daca este bine sau gresit. Cred ca schema urmata este una buna si s-a potrivit foarte bine cu asteptarile mele. Am apreciat atmosfera calda, prietenoasa, dorinta instructorului de a ne arata cum putem deveni mai competitivivi intr-o lume in care comunicarea este totul.”

„ A fost interesant, incurajator si util pentru prezentatorii de lucrari care fac asta foarte frecvent. Atmosfera foarte placuta, relaxanta dar constructiva. Multe lucruri stiute dar a caror importanta o uitam sau o minimalizam frecvent au fost reamintite, sistematizate si transformate in instrumente utile. A fost un weekend interesant.”Dr. Cristina Stanescu, dermatolog, Bacau

„Cursul m-a silit sa imi depasesc limitele si sa ma vad prin perspectiva celorlalti. Gasesc util faptul ca mi-am dat seama unde gresesc, ce fac bine, ce pot imbunatati. Mi-a placut ca am invatat lucruri noi si faptul ca am putut confrunta neajunsuri intr-o atmosfera prietenoasa, relaxanta.”

„O experienta foarte interesanta, incitanta cu multe informatii fara a fi obositor sau plictisitor. Mi-a placut: modul de prezentare, intercalarea momentelor de umor, relaxare, discutii libere. In acest mod as putea sa fac mai multa scoala…” (in deschiderea cursului ne-a marturisit ca nu i-a placut scoala pentru ca a fost „traumatizata” de metodologie; n.n.) – Dr. Gina Ticala, dermatolog, Piatra Neamt

„A fost un gen de terapie homeopata, am tratat nesiguranta, emotia cu putina emotie, nesiguranta. Am invatat sa interactionam mai bine, sa ne comunicam mai bine emotiile sau, din contra, sa stim cum sa le ascundem. Bine organizat, concis, util.”Dr. Despina Capatana, dermatolog, Focsani

 „Sunt convinsa ca toate informatiile primite la acest curs vor contribui la o <organizare elaborat-simplificata> a prezentarilor mele ulterioare.” Dr. Mare Paula, dermatolog, Satu Mare

„Comunicarea este un cuvant foarte utilizat in toate mediile dar daca cineva vrea sa-l inteleaga cu adevarat ar trebui sa stie cata munca si antrenament il astepata. A fost un curs foarte clar si bine prezentat. Prezentarea in sine a fost un model pentru ceea ce s-a discutat.”Dr. Roxana Buzatel, dermatolog Brasov.

Rugaminte: Distribuiti aceasta informatie daca credeti ca ar putea interesa un medic din cercul dumneavoastra. Va multumim!

Nicolae-Iordache Iordache (348 Posts)

Nicolae-Iordache IORDACHE este deopotrivă consultant, trainer și coach, vorbitor și autor. Absolvent al Facultății de Medicină din cadrul UMF “Carol Davila” din București în 1995, și-a completat studiile cu un program MBA oferit de Case Western Reserve University, Cleveland, Ohio, SUA & CEU Budapesta, absolvit în 2002. Nu a practicat medicina niciodată, însă pe întregul parcurs al carierei a fost foarte aproape de medici. Și-a început activitatea profesională la Service Civil International – România -, însă cea mai mare parte a carierei și-a desfășurat-o în diferite funcțiuni de management domestice și internaționale a două companii farmaceutice – Richter Gedeon și Novartis. A publicat cărțile Cine ești tu, doctore?, primul ghid românesc pentru construcția brandului de doctor publicat în 2013 împreună cu Olivian Breda, si RePrezintă!-De ce și cum să îmbrățișezi discursul schimbării în sănătate. Pe lângă acestea, el mai îngrijește și blogul www.cetd.ro, dedicat educației non-curriculare pentru medici.


Trimite comentariu