Curs de 4 ore la Iasi in 30 mai “Promovarea online, dincolo de optional. Catre obligatoriu si profesional”

Ce? Curs pentru medicii care doresc sa isi creeze sau sa isi imbunatateasca prezenta online din diferite motive! Vezi mai jos!

Cine? Instructori: Nicolae Iordache-Iordache si Olivian Breda, autorii cartii Cine esti tu, doctore? prima carte despre crearea brandului de doctor. Organizator: Houston NPA

Cand? 30 mai 2013, orele 15-19.
Unde? Iasi, hotel Traian, sala Astoria.
De ce? Pentru ca Internetul ofera oportunitati insuficient explorate si exploatate de medicii romani de a-si comunica valoarea, a crea avantaj competitiv, a atrage simpatie, pacienti si business si in cele din urma satisfactie profesionala si implinire personala. “De la o varsta incolo, nu mai esti ceea ce stii, esti ceea ce faci, esti cei pe care ii cunosti si esti cei care te cunosc si te admira pe tine… Iti trebuie fani. Nu oameni care sa te placa doar, ci oameni care sa creada in tine, care sa vorbeasca despre ceea ce faci tu bine si care sa te recomande altora. Creste-ti o mie de fani adevarati. Antreneaza-ti scrisul. Daca vei scrie mai bine, vei intelege si tu mai bine. Publica.” (Dr. Nicolae-Iordache Iordache, “Cine esti tu, doctore?”, Capitolul  “Cum sa-ti zambeasca necunoscuti pe strada”, subcapitolul “Daca poti scrie, atunci fa-o!”)
Pentru cine? Esti „studentul ideal” daca te regasesti intr-una dintre cele de mai jos:

  1. o simpla cautare a numelui tau pe Google (+doctor sau specialitatea) nu arata pe prima pagina macar cinci referinte pozitive despre tine si nu indica pacientilor interesati cu exactitate de ce, unde si cand sa te gaseasca;
  2. daca iti doresti sa ai o prezenta pe Internet dar tot amani sa faci ceva pentru ca nu iti este clar ce si cum sa faci primii pasi;
  3. daca esti intr-o specialitate in care iti doresti sa atragi pacientii care pot decide singuri sa vina catre catre serviciile oferite de tine sau cabinetul/ clinica ta iar acest lucru nu se intampla asa cum ti-ai dori;
  4. Daca esti curios din fire (nu curiozitatea e cea care a omorat pisica)
 Scopul cursului este de a da directie medicilor pentru a-si construi o prezenta online care sa le servesca nevoilor si aspiratiilor lor profesionale.
Obiectivele cursului din 28 mai, de la Iasi :

  1. Intelegerea nevoii individuale de comunicare online (medic+pacient)
  2. Stabilirea obiectivelor personale de comunicare online
  3. Strategia si resursele necesare pentru comunicarea online
  4. Canale de promovare online (vom insista pe 2-3 cu impact mare)
  5. Modele si resurse utile care sa inspire viitoarele demersuri

Cum? Instructorii vor discuta telefonic in avans cu fiecare participantin parte pentru a afla care va sunt obiectivele profesionale, realizarile in domeniu si punctele de interes. Cursul va avea un format dinamic in care participantii vor fi implicati si va fi adaptat in asa fel incat sa serveasca interesele exprimate ale majoritatii participantilor. Cost…sau INVESTITIE in tine?

  • Cost: spalat, tuns, vopsit femei :  80 ron.
  • Cost: schimbat + echilibrat cauciucuri iarna/vara autoturism: 80 ron.
  • Cost: Prima carte de branding personal in medicina: “Cine esti tu, doctore? – 80 ron.
  • Cost Participarea la curs: 200 lei,  250 lei (cu cartea inclusa).

INVESTITIE (valoarea oferita):

  1. Vei face doar eforturile care ti se potrivesc tie si contextului tau, nu-ti vei fi risipit eforturile in directii inutile;
  2. Vei sti ce sa ceri echipei care iti va asigura suportul tehnic;
  3. Vei avea prezenta pe care ti-o doresti mai devreme ceea ce in Internet de cele mai multe ori este un mare avantaj competitiv;
  4. Vei primi feedback concret in urma eforturilor tale cea ce iti va intari increderea in tine;
  5. Va fi distractiv atat la curs cat si dupa; atunci cand vei incepe sa iti stabilesti relatiile pe care ti le doresti cu fanii pe care ii doresti.

Pentru inscrieri, trimite un mail cu datele de contact (nume, specialitate, loc de munca actual, telefon, email, date de facturare) la adresa tudor.viziteu@houston.ro sau suna la numarul de telefon 0756.030.391. Plata se face pana la data de 24 mai 2013 prin ordin de plata in baza facturii emise.

Feedback, nominal sau nu, de la sesiunile anterioare de branding pentru medici (pe parcursul unei zile, incluzind sesiune de online):
„Au fost evidentiate lucruri pe care le stiam dar carora nu le dadeam importanta cuvenita, dar si altele noi care merita sa fie retinute pentru imbunatatirea activitatii si implinirea profesionala. A fost interactiv si nu s-a rezumat la monologuri obositoare. Desi a ocupat o zi de weekend, nu a fost plictisitor, ci captivant, oferind posibilitatea unor noi orizonturi.”Dr. Lidia Irinel Muresan, dermatolog, Bucuresti
„Intr-o lume in continua miscare, cu o cantitate enorma de informatii incercati si chiar reusiti sa schimbati mentalitati „intepenite” intr-un alt model, sa faceti o categorie profesionala sa evolueze frumos, sa se adapteze mai usor si sa fie mai putin refractara la nou.” – Dr. Roxana Buzatel, dermatolog, Brasov
„Ca si altadata, m-am bucurat de intalnire, am intalnit informatii noi si utile pentru dezvoltarea brandului meu personal. Sper si la o alta intalnire, la fel de utila si interesanta.” –
„Instructorul transmite dorinta lui de a schimba ceva in modul in care ne „autoambalam”, este entuziast, competent, abil, bun cunoscator. –
„Mi se pare interesant ca mi se deschidcanale noi de informatii despre ceea ce ar putea sa-mi creasca „vizibilitatea. – „A fost o expunere frumoasa, interesanta si echilibrata. Se vede efortul depus si experienta. M-au impresionat priceperea si efortul investit.” –
„Am petrecut o altfel de experienta decat cea obisnuita si cred ca o sa-mi foloseasca pe viitor.” –
„Am petrecut o zi placuta si utilain care am aflat lucruri noi legate de branding pe care nu le puteam afla in forma astasi astfel organizate din alta parte precum si modul in care le pot aplica in viata mea profesionala.” –
„Este o experianta inedita. Lucrand in sistemul de stat sunt lipsita de o promovare ca cele popularizate in curs. Intrucat intotdeauna este loc de mai binesunt interesata in mod deosebit de orice mijloc prin care ma pot face cunoscuta profesional si uman. Cursul este binevenit iar initiativa laudabila.” –  De ce noi? Mai jos raspunsul lui Olivian: http://youtu.be/NonLgGb8rmQ Te asteptam cu drag!

Rugaminte: Distribuie aceasta informatie daca crezi ca ar putea interesa un medic din cercul tau. Iti multumim!

Nicolae-Iordache Iordache (341 Posts)

Nicolae-Iordache IORDACHE este deopotrivă consultant, trainer și coach, vorbitor și autor. Absolvent al Facultății de Medicină din cadrul UMF “Carol Davila” din București în 1995, și-a completat studiile cu un program MBA oferit de Case Western Reserve University, Cleveland, Ohio, SUA & CEU Budapesta, absolvit în 2002. Nu a practicat medicina niciodată, însă pe întregul parcurs al carierei a fost foarte aproape de medici. Și-a început activitatea profesională la Service Civil International – România -, însă cea mai mare parte a carierei și-a desfășurat-o în diferite funcțiuni de management domestice și internaționale a două companii farmaceutice - Richter Gedeon și Novartis. A publicat cărțile Cine ești tu, doctore?, primul ghid românesc pentru construcția brandului de doctor publicat în 2013 împreună cu Olivian Breda, si RePrezintă!-De ce și cum să îmbrățișezi discursul schimbării în sănătate. Pe lângă acestea, el mai îngrijește și blogul www.cetd.ro, dedicat educației non-curriculare pentru medici.


Trimite comentariu