“Cine esti tu, doctore?” merge la tipar (I)

Pe perioada verii lucram intens la ceea ce va fi primul manual de brand personal dedicat medicilor romani. Aici vor gasi aspecte relevante din domeniul managementului afacerilor adaptate la situatiile concrete din mediul in care medicii isi desfasoara activitatea.

De ce?

  1. Pentru ca medicii nu au fost formal instruiti in sfera de business in cadrul formarii lor profesionale insa sunt din ce in ce mai expusi in practica lor actuala. Majoritatea covarsitoare a celor cu care am discutat pe parcursul elaborari acestei lucrari au admis ca le-ar fi mai usor daca ar avea elemente de baza de business si de planificare a carierei.
  2. Pentru ca sistemul medical este supus la mari presiuni de transformare tot mai mari in ultima perioada. Acest proces se va lasa cu invinsi si invingatori iar noi vrem sa excludem ca profesionisti cu competenta si standarde morale si etice ridicate sa ingroase randul invinsilor.
  3. Pentru ca ne simtim datori sa facem ceva pentru ca societatea noastra sa fie mai buna! Noi credem ca daca medicii ar intelege mai bine care sunt consecintele actiunilor lor (fie si cele mai marunte) si ce actiuni le-ar fi mai avantajoase, daca ar sti sa aleaga intre ce fac si ce nu fac, pacientii ar fi mai bine tratati, ar fi mai sanatosi iar increderea societatii in medici ar creste.

Cum?

Ne angajam sa promovam pe cat mai multe canale posibile importanta definirii valorii pe care fiecare medic o are de oferit pacientilor sai, a modaliati de construire a acestei valori si apoi caile de comunicare a acestei valori exact catre cei care au nevoie de ea.

Suntem in contact foarte strans cu medicii romani de mai bine de douazeci de ani si fiecare interactiune este un izvor de idei si confirmari a ceea ce se poate face mai bine. Practic devenim tot mai buni invatandu-i pe si invatand de la medici.

Ce?

Deocamdata avem trei fronturi de lucru deschise:

  1. In mod direct prin conferintele si atelierele (workshop) organizate.
  2. Promovand conceptele online pe diferite canale cum ar fi: www.cetd.ro, https://www.facebook.com/cetd.ro, https://twitter.com/wwwcetdro
  3. Prima carte dedicata exclusiv construirii brandului personal al medicului care va aprea la sfarsitul anului 2012. Numele conspirativ: Cine esti tu, doctore?

Stati pe aproape daca va intereseaza sau recomandati cunoscutilor care ar putea beneficia. Lasati-i sa aleaga ei totusi!

Spuneti-ne daca ati fi dispus sa ne dati feedack despre un capitol din carte inainte de a merge la tipar.

Nicolae-Iordache Iordache (348 Posts)

Nicolae-Iordache IORDACHE este deopotrivă consultant, trainer și coach, vorbitor și autor. Absolvent al Facultății de Medicină din cadrul UMF “Carol Davila” din București în 1995, și-a completat studiile cu un program MBA oferit de Case Western Reserve University, Cleveland, Ohio, SUA & CEU Budapesta, absolvit în 2002. Nu a practicat medicina niciodată, însă pe întregul parcurs al carierei a fost foarte aproape de medici. Și-a început activitatea profesională la Service Civil International – România -, însă cea mai mare parte a carierei și-a desfășurat-o în diferite funcțiuni de management domestice și internaționale a două companii farmaceutice - Richter Gedeon și Novartis. A publicat cărțile Cine ești tu, doctore?, primul ghid românesc pentru construcția brandului de doctor publicat în 2013 împreună cu Olivian Breda, si RePrezintă!-De ce și cum să îmbrățișezi discursul schimbării în sănătate. Pe lângă acestea, el mai îngrijește și blogul www.cetd.ro, dedicat educației non-curriculare pentru medici.


Trimite comentariu