CINE ESTI TU, DOCTORE? – Inainte de lansare (III)

De ce noi?

„Daca nu noi, atunci cine?”

Nicolae Iordache Iordache:

Cred ca, la modul ideal, aceasta carte ar trebui sa fie ceva de genul: „Povestea devenirii mele: Medicul de succes”. Ar fi trebuit sa existe acolo toate lucrurile marete pe care le-am facut ca sa razbat in sistemul romanesc de sanatate si sa urc catre o admirabila culme a succesului. Apoi sa fi coborat de acolo si sa traduc secretele succesului pentru toti cei care vor fi ales destinatia mea. Din nefericire am ratat aceasta sansa. Pentru ca, din diferite motive nu am practicat niciodata ceea ce am invatat in facultate.

Poate ca ar trebui sa am modestia si rabdarea ca altcineva, unul dintre medicii care au ajuns pe culmile respective sa se coboare din Olimpul lor si sa isi invete discipolii si alti aspiranti. Ar fi minunat sa se intample asta doar ca nu-pot controla si nici influenta o astfel de intamplare. Daca nu se va intampla niciodata? Daca vor ramane lucruri importante pentru medici nespuse de nimeni? Nu vom pierde cate putin fiecare dintre noi?

Mai mult decat atat, sunt multe specialitati, iar povestea devenirii unui stomatolog ar putea avea putin in comun cu aceea a unui cardiolog. Sunt mai multe cai iar „povestea devenirii mele” ar putea fi doar una dintre acestea, cine le va scrie pe celelalte?

Asa ca am observat zeci de medici straduindu-se pentru un nume si un loc sub soare. Am cautat in special medici care sa fi facut lucruri mai putin obisnuite. Am rugat sa imi povesteasca istoria devnirii lor. Am invatat ce i-a dus pe ei la succes. Am vazut si ce i-a oprit sa aiba succesul dorit uneori. Am tinut prelegeri si cursuri pe tema brandului de doctor. Am validat teorii cu o parte dintre acesti medici cursanti. Am sistematizat, am conceptualizat si am scris aceasta lucrare.

Nu este perfect, dar am invatat ca merita sa faci lucruri perfectibile. Sunt absolut convins ca ORICE medic care nu le stie deja pe toate si care are rabdare sa citeasca va gasi idei care sa i se potriveasca si care sa ii returneze inzecit efortul de a fi facut constient si consecvent ceva pentru numele lui.

Olivian Breda: 

Exceptand cursurile pentru medici derulate impreuna, Olivian a avut legaturi cu medicii doar in calitate de pacient sau apartinator. Ceea ce il face exceptional, si aduce importante contributii demersului nostru, este experienta lui in domeniul marketingului online. El ofera intelegere si viziune in promovarea online  a serviciilor medicale. Practic, niciun medic nu-si permite astazi sa ignore promovare online a serviciilor fara sa accepte, constient sau nu, ca va pierde pe termen lung sensibil mai mult decat investitia de timp necesara. Exceptie: monopolurile si, temporar, administratorii unor resurse insuficient dimensionate.

 

Nicolae-Iordache Iordache (348 Posts)

Nicolae-Iordache IORDACHE este deopotrivă consultant, trainer și coach, vorbitor și autor. Absolvent al Facultății de Medicină din cadrul UMF “Carol Davila” din București în 1995, și-a completat studiile cu un program MBA oferit de Case Western Reserve University, Cleveland, Ohio, SUA & CEU Budapesta, absolvit în 2002. Nu a practicat medicina niciodată, însă pe întregul parcurs al carierei a fost foarte aproape de medici. Și-a început activitatea profesională la Service Civil International – România -, însă cea mai mare parte a carierei și-a desfășurat-o în diferite funcțiuni de management domestice și internaționale a două companii farmaceutice - Richter Gedeon și Novartis. A publicat cărțile Cine ești tu, doctore?, primul ghid românesc pentru construcția brandului de doctor publicat în 2013 împreună cu Olivian Breda, si RePrezintă!-De ce și cum să îmbrățișezi discursul schimbării în sănătate. Pe lângă acestea, el mai îngrijește și blogul www.cetd.ro, dedicat educației non-curriculare pentru medici.


Trimite comentariu