CETD scoate capul in lume

Sau de ce intarzie Mos Nicolae anul acesta?

Maine va avea loc, la Crowne Plaza, primul eveniment in cadrul caruia vom expune conceptul de brand de doctor si vom lansa public proiectul nostru: Cine esti tu doctore?. Audienta noastra: circa 100 de manageri din domeniul serviciilor medicale, a industriei farmaceutice si a altor industrii care au un interes in imbunatatirea calitatii serviciilor medicale din Romania.

Evenimentul este organizat de Houston NPA in colaborare cu Iordacheiordache T&D.

Despre ce vom vorbi?

Povestea adevarata nespusa doctorilor.

Brandul de doctor, povestea din care castiga toti cei implicati.

Cat valoreaza brandul de doctor?

De ce sa investeasca clinicile private in brandul angajatilor lor?

O ocazie profitabila si de noblete pentru industria farmaceutica! Cine se apleaca?

 

Vorbitori:

Conf. Dr. Daciana Branisteanu, Clinica de Dematologie Iasi, DermaLux Iasi

Dermatolog Anca Jian, Qualimed Brasov

Chirurg estetician Mihai Aschilian, EstetClinique Cluj Napoca

Lucian Cretu, Country Division Head Bayer Dermatology

Olivian Breda, Co-autor Cine esti tu, doctore?

Nicolae Iordache Iordache, Co-autor Cine esti tu, doctore?

Maria Szerac, Houston NPA

 

Iata de ce Mos Nicolae trebuie sa astepte: pentru ca nu se cade sa il intampinam ocupati. Mai bine: bucurosi, impliniti…

Vom reveni cu impresii despre cum a fost.

Nicolae-Iordache Iordache (341 Posts)

Nicolae-Iordache IORDACHE este deopotrivă consultant, trainer și coach, vorbitor și autor. Absolvent al Facultății de Medicină din cadrul UMF “Carol Davila” din București în 1995, și-a completat studiile cu un program MBA oferit de Case Western Reserve University, Cleveland, Ohio, SUA & CEU Budapesta, absolvit în 2002. Nu a practicat medicina niciodată, însă pe întregul parcurs al carierei a fost foarte aproape de medici. Și-a început activitatea profesională la Service Civil International – România -, însă cea mai mare parte a carierei și-a desfășurat-o în diferite funcțiuni de management domestice și internaționale a două companii farmaceutice - Richter Gedeon și Novartis. A publicat cărțile Cine ești tu, doctore?, primul ghid românesc pentru construcția brandului de doctor publicat în 2013 împreună cu Olivian Breda, si RePrezintă!-De ce și cum să îmbrățișezi discursul schimbării în sănătate. Pe lângă acestea, el mai îngrijește și blogul www.cetd.ro, dedicat educației non-curriculare pentru medici.


Trimite comentariu