cetd.ro la un an

Acum un an lansam acest site/blog prin care vrem ca sprijinim medicii romani sa isi construiasca in mod constient, consecvent si consistent un brand de medic solid, autentic. Aceasta este prima noastra postare:

http://cetd.ro/receptie-pacienti/

Ce limite ne-am propus?

  1. Sa ne mentinem in sfera pozitivului preponderent. Am cautat ca situatiile si exemplele pozitive sa depaseasca cu mult pe cele negative; am vrut sa inversam proportia din presa. Daca am prezentat totusi situatii cu iz negativ (ca in exemplul de mai sus) am cautat sa prezentam ce anume este de invatat sau de facut din situatia respectiva.
  2. Sa promovam comportamente de exceptie si mai putin oameni de exceptie. Motivul? Vrem sa incurajam ce face omul bine ca sa mai faca si altadata. Toti gresim din cand in cand fata de unii sau de altii. Daca scoatem greselile in evidenta tot timpul avem sansa sa „otravim” oameni si nu ne dorim asa ceva.
  3. Sa descurajam plansetele si vaicarelile legate de sistem, tara, viata… In schimb, sa punem accent pe ceea ce poate individul sa faca pentru a deveni cat mai imun la deviatiile sistemului.
  4. Sa ne tinem la curent cititorii cu cele mai noi tendinte in domeniul creerii brandului personal si al promovarii serviciilor medicale. Nu doar marketing ci si managementul de dedesubt care sustine promisiunea de marketing. Vrem ca medicii sa inteleaga ca succesul in serviciile medicale are si o componenta inspirata de economie si afaceri si ca, daca isi doresc succes trebuie, merita si este placut sa se inspire putin si din aceste domenii.
  5. Sa incurajam rebelii si comportamentul pozitiv-razvratit al celor care nu se lasa amestecati in cotidian.

Ce am facut in tot acest an?

  1. Am scris 130 de articole , o medie un articol la trei zile. Nu este foarte mult dar noi suntem multumiti. Aceste articole au fost comentate si promovate pe pagina noastra de Facebook (www.facebook.com/cetd.ro).
  2. Am publicat cartea „Cine esti tu, doctore?” al carui ecou ne-a facut sa fim mandri de efortul si persistenta noastra. Cartea se afla in prezent la aproximativ 2400 de medici (cam unul din douazeci) si continuam sa primim impresii favorabile in urma acestui demers. Am lansat cartea in mai multe centre universitare (Bucuresti, Iasi, Cluj, Timisoara, Brasov, Targu Mures)  in cateva spitale din Romania si cu ocazia catorva evenimente profesionale ale medicilor.
  3. Am intretinut o pagina Facebook dedicata proiectului. Aceasta pagina este apreciata de peste 1000 de vizitatori, majoritatea medici si alti lucratori din sistemul de sanatate. Este o pagina activa unde, in special medici, dar si pacienti, contribuie activ la dezvoltarea comunitatii create. Suntem mandri de relatiile pe care am inceput sa ni le construim si de fanii care ni s-au alaturat.
  4. Am tinut cursuri despre construirea brandului de doctor, tehnici de prezentare in public, online pentru medici, motivarea personalului, lucrul in retea la aproape 200 de medici.
  5. Am ajutat, incurajat si urmarit medicii care ne-au apreciat eforturile in drumul lor catre un azi mai bun decat ieri. Asa ne-am validat teoriile si am castigat incredere ca putem arata unul dintre drumurile bune si frumoase pe care pot merge medicii.

Ce urmeaza?

La noapte vom schimba grafica si vom adauga noi functionalitati blogului nostru. Maine vom posta ce ne propunem pentru anul urmator. Va multumim pentru ca ne-ati fost alaturi si va invitam sa ramaneti asa pentru ca, impreuna vom deveni mai buni si mai interesanti.

 

 

Nicolae-Iordache Iordache (346 Posts)

Nicolae-Iordache IORDACHE este deopotrivă consultant, trainer și coach, vorbitor și autor. Absolvent al Facultății de Medicină din cadrul UMF “Carol Davila” din București în 1995, și-a completat studiile cu un program MBA oferit de Case Western Reserve University, Cleveland, Ohio, SUA & CEU Budapesta, absolvit în 2002. Nu a practicat medicina niciodată, însă pe întregul parcurs al carierei a fost foarte aproape de medici. Și-a început activitatea profesională la Service Civil International – România -, însă cea mai mare parte a carierei și-a desfășurat-o în diferite funcțiuni de management domestice și internaționale a două companii farmaceutice - Richter Gedeon și Novartis. A publicat cărțile Cine ești tu, doctore?, primul ghid românesc pentru construcția brandului de doctor publicat în 2013 împreună cu Olivian Breda, si RePrezintă!-De ce și cum să îmbrățișezi discursul schimbării în sănătate. Pe lângă acestea, el mai îngrijește și blogul www.cetd.ro, dedicat educației non-curriculare pentru medici.


Trimite comentariu