Cand publicitatea bate sanatatea: Doctor MIT!

Atunci cand traiesti din mituri, intretinerea acestora (usor pe din dos)  poate parea cea mai grozava idee.

Ieri am intalnit acest panou publicitar.

imag1261El pare ca pune o intrebare relevanta pentru dileme contemporane. Ma tem insa ca exista probabilitatea (destul de mare) ca acesta sa certifice mai degraba banuieli ascunse in sufletele trecatorilor, fie ei motorizati sau nu. Ma indoiesc ca acestia isi vor planifica viata in functie de emisiunea promovata si ma ingrozeste ideea ca ceea ce vor pastra din intreg demersul este exact opusul a ceea ce realizatorul intentioneaza sa spuna.

Pacat de toate cele de mai sus pentru ca emisiunea despre vaccinuri si autism este condusa fluent si civilizat si catre concluzia fireasca.

Upton Sinclair spunea ca este dificil sa convingi pe cineva sa inteleaga un anume fapt atunci cand salariul lui depinde tocmai de neintelegerea lui. In idealismul meu naiv sper ca responsabilii de publicitate ai acestui post TV sa inlocuiasca aceasta grafica cu mituri la fel de intrigante dar mai putin periculoase pentru sanatatea publica. Gen, te poti imbolnavi de la scaunul de toaleta, gen femeile cu sanii mici alapteaza mai putin, gen sperma este hranitoare, gen…

Nicolae-Iordache Iordache (348 Posts)

Nicolae-Iordache IORDACHE este deopotrivă consultant, trainer și coach, vorbitor și autor. Absolvent al Facultății de Medicină din cadrul UMF “Carol Davila” din București în 1995, și-a completat studiile cu un program MBA oferit de Case Western Reserve University, Cleveland, Ohio, SUA & CEU Budapesta, absolvit în 2002. Nu a practicat medicina niciodată, însă pe întregul parcurs al carierei a fost foarte aproape de medici. Și-a început activitatea profesională la Service Civil International – România -, însă cea mai mare parte a carierei și-a desfășurat-o în diferite funcțiuni de management domestice și internaționale a două companii farmaceutice – Richter Gedeon și Novartis. A publicat cărțile Cine ești tu, doctore?, primul ghid românesc pentru construcția brandului de doctor publicat în 2013 împreună cu Olivian Breda, si RePrezintă!-De ce și cum să îmbrățișezi discursul schimbării în sănătate. Pe lângă acestea, el mai îngrijește și blogul www.cetd.ro, dedicat educației non-curriculare pentru medici.


2 comentarii

Trimite comentariu