Calul bun se vinde din grajd! Oare? Inca?

Ieri, in pauza cursului „Prezentari de impact”, oferit unor medici dermatologi selectati de un client, am stat de vorba cu fosta mea colega de grupa din facultate doctor dermatolog Raluca Iliescu.

Tema era nevoia de a te misca si de a-ti promova serviciile pentru a avea o cariera implinita si o viata macar cu griji mai putine. Si atunci mi-a spus proverbul adaptat: „Au trecut vremurile cand calul bun se vindea din grajd!” 

Oare sa aiba dreptate? Sa vedem cateva dintre realizarile in domeniul promovarii serviciilor. Raluca a reusit prin forte proprii urmatoarele:

  1. Sa lucreze in cabinetul propriu si sa aiba suficienti pacienti.
  2. Sa renunte la serviciile atat excesiv de birocratice cat si prost platite ale CNAS si sa traiasca din ce poate oferi pacientilor care o cauta pe EA.
  3. Sa isi faca un website de bun simt care azi iese nr 1 in cautarea google dupa „doctor dermatolog”
  4. Sa aiba o pagina de facebook proprie decenta (cu toate informatiile necesare) si una pentru cabinetul medical (ce-i drept la inceput; va invit sa o apreciati).
  5. Absolut toate rezultatele cautarii google pentru „dermatolog Raluca Iliescu” fac referire la persoana ei si sunt informative si pozitive, niciuna negativa!
Intotdeauna sunt mandru de colegii mei care au avut succes in medicina din Romania iar Raluca nu face exceptie. Ma face sa cred ca este indreptatita sa emita parere despre cum „se mai vand caii in ziua de azi”.
Cat de buni sunt caii tai? Si cum ii vinzi?

 

Nicolae-Iordache Iordache (341 Posts)

Nicolae-Iordache IORDACHE este deopotrivă consultant, trainer și coach, vorbitor și autor. Absolvent al Facultății de Medicină din cadrul UMF “Carol Davila” din București în 1995, și-a completat studiile cu un program MBA oferit de Case Western Reserve University, Cleveland, Ohio, SUA & CEU Budapesta, absolvit în 2002. Nu a practicat medicina niciodată, însă pe întregul parcurs al carierei a fost foarte aproape de medici. Și-a început activitatea profesională la Service Civil International – România -, însă cea mai mare parte a carierei și-a desfășurat-o în diferite funcțiuni de management domestice și internaționale a două companii farmaceutice - Richter Gedeon și Novartis. A publicat cărțile Cine ești tu, doctore?, primul ghid românesc pentru construcția brandului de doctor publicat în 2013 împreună cu Olivian Breda, si RePrezintă!-De ce și cum să îmbrățișezi discursul schimbării în sănătate. Pe lângă acestea, el mai îngrijește și blogul www.cetd.ro, dedicat educației non-curriculare pentru medici.


Trimite comentariu