Asa a fost la cursul de promovare on-line de la Iasi

Incep prin a-mi manifesta regretul ca nu am putut ramane pana la final si pentru a putea sa mai vorbesc cu tine. A fost un curs din care am inteles cum sa diferentiez diferite metode de promovare online, faptul ca pana la urma un site/pagina pe internet este ca un copil de care trebuie sa te ocupi constant. Este provocator, antrenant si interesant. Iti multumesc pentru generozitatea cu care mi-ai oferit sansa de a  participa  la cursul tau.

Si

Iti trimit acest mail pentru a-ti multumi pentru cursul la care am participat joi. Am plecat „usor confuza” precum v-am spus, dar lucrurile incep sa devina mai limpezi si incep deja sa-mi schitez unele idei si proiecte legate de promovarea on-line. Sper sa ne revedem cat de curand – daca mai ajungi in Iasi te rog sa ma anunti si de asemenea cand mai organizezi manifestari legate de promovare/branding.

Sunt mesaje spontane, nesolicitate de la doi medici participanti la ultimul nostru curs de promovare online pentru medici (primul dupa lansarea cartii). A fost si o buna repetitie pentru tabara de vara cu aceeasi tematica.

Le multumim tuturor participantilor pentru incredere si curajul de a se pregati intr-un domeniu care este destul de departe de miezul medicinei.

Nicolae-Iordache Iordache (346 Posts)

Nicolae-Iordache IORDACHE este deopotrivă consultant, trainer și coach, vorbitor și autor. Absolvent al Facultății de Medicină din cadrul UMF “Carol Davila” din București în 1995, și-a completat studiile cu un program MBA oferit de Case Western Reserve University, Cleveland, Ohio, SUA & CEU Budapesta, absolvit în 2002. Nu a practicat medicina niciodată, însă pe întregul parcurs al carierei a fost foarte aproape de medici. Și-a început activitatea profesională la Service Civil International – România -, însă cea mai mare parte a carierei și-a desfășurat-o în diferite funcțiuni de management domestice și internaționale a două companii farmaceutice - Richter Gedeon și Novartis. A publicat cărțile Cine ești tu, doctore?, primul ghid românesc pentru construcția brandului de doctor publicat în 2013 împreună cu Olivian Breda, si RePrezintă!-De ce și cum să îmbrățișezi discursul schimbării în sănătate. Pe lângă acestea, el mai îngrijește și blogul www.cetd.ro, dedicat educației non-curriculare pentru medici.


Trimite comentariu